1. Аты-жөні: Бердалиев Даулетбай Тұрдалыұлы
2. Білімі: Жоғарғы , 1988-1993 жж.
Қ.А.Яссауи атындағы ХҚТУ жанындағы Шымкент педагогикалық институты, мамандығы «Физика және информатика», біліктілігі –«Физика, информатика
және есептеу техникасы» пәнінің мұғалімі
3. Байланыс: berdaliyev@mail.ru
4. Ғылыми дәрежесі: Физика –математика ғылымдарының кандидаты
5. Қорғаған орны: Қазақстан Республикасы Ұлттық ядролық орталығында Д.60.01.01 диссертациялық кеңесінде, мекен жайы: Алматы қ. Ибрагимов көшесі №1 үй, ҚР ҰЯО Ядролық физика институты, индексі: 050032
6. Академиялық
тәжірибесі: 1993-1994 ж.ж. физика пәнінің мұғалімі, №
7. Жүргізетін пәндері: Механика, Молекулалық физика
8. Біліктілікті арттыру:
1) «Управление рисками в системах менеджмента на основе ISO 31000:2018» Қазақстандық сапа ұйымы бағдарламасы, 26.02.2021
2)
Коорпоративтік
мәдениет. Бірыңғай құндылықтар. Бірыңғай рух. Командадағы әр ойыншының рөлін
анықтау. ULTTYQ USTAZ, Астана 2022 ж.
3) Университет дамуының стратегиялық көрінісі. Жаңарту/жаңа стратегияны
әзірлеу., ULTTYQ USTAZ, Астана 2022 ж
4) Pedagogical Professional Development Programme to
Improve Initial Teacher Education, (15 ESTS), Hame
University of Applied Sciences (HAMK), Shool of
Professional Teacher Education, Hameenlinna, Finland, 30 December 2022
5) Тренер по масштабированию образовательных программ в рамках проекта
«Реализация модели педагогического
образования и усиления ее содержания»
Сертификат МНВО РК, НАМК, НУ, Jamk 2023г.
6) Білім берудегі менеджмент, 72 сағ, 2024 ж
9. Ғылыми еңбектері:
1) Эффект дополнительного увеличения содержания
ферромагнитной фазы при отжиге в районе 400 облученных
(56 сна) нейтронами α-частицами деформационной стали 12Х18Н10Т, Профессор Т.А.
Тұрмамбетовтың 60-жылдығына арналған «Заманауи ғылым және білімнің өзекті
мәселелері мен инновация тенденциялары» аллы халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция, 26-27 қаңтар 2017 жыл,
Түркістан
2) Физикадан мәнмәтінді есептерді құрастыру әдістемесі, Қазақстанның ғылымы
мен өмірі, Халықаралық ғылыми журнал №2 - (2020)
3) «Phenomenon-based learning» білім беру жүйесіне негізделген әдістемелік
құрал жасауға бағытталған зерттеу жұмысының нәтижесі, Наука и жизнь Казахстана.
№2 2020, 110-112 беттер
4) Орта
мектептерде физика пәнін құбылысқа негіздеп оқыту, ВЕСТНИК Евразийского национального
университета имени Л.Н. Гумилева. Серия Педагогика. Психология. Социология. №o
4(141)/2022,
337-344 беттер
5) Impact of Phenomenon-Based Learning on High School Physics Education in Shymkent, Kazakhstan, December 2024, Qubahan Academic Journal 4(4):225-236
6) Methods of teaching secondary school students to solve algebraic equations and inequalities and their systems, June 2024, Scientific Herald of Uzhhorod University Series PhysicsMethods of teaching secondary school students to solve algebraic equations and inequalities and theirsystems, June 2024, Scientific Herald of Uzhhorod University Series Physics