Т.А.Ә.: Айтжанова Гульнара Турмахановна
Білімі:
М.Х.Дулати атындағы Тараз
өңірлік университеті - 2001
ж.
Жоғары оқу орнынан
кейінгі білім: Академик Ә.Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті магистратурасы - 2014
ж.
П.Г.Демидов атындағы ЯрМУ аспиранты - 2015 ж. Чехиядағы қолданбалы өнер және менеджмент орталық институты Чех Республикасы.
Біліктілігі/дәрежесі бар іскерлік әкімшілік докторы. Кадрлар бағыты бойынша Педагогика, психология және
әлеуметтік қорғау - 2021 ж.
Ғылыми дәрежесі: 2020 жылы Чехия, Богемия Орталық университетінде «Психология» мамандығы бойынша PhD ғылыми дәрежесін алу үшін диссертациясын сәтті қорғады;
Кәсіби біліктілігі: Психология
-2006-2022 жж. М.Әуезов атындағы
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті,
«Психология және дефектология» кафедрасының аға оқытушысы
-2001 – 2006 жж. М.Х. Дулати
атындағы Тараз өңірлік университеті «Педагогика» кафедрасының аға оқытушысы.
-1999-2001 жж. Төле би атындағы № 8 мектеп-гимназиясы, Тараз қаласының психологы
-2022 жылдан – қазіргі
уақытқа дейін - Ө. Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық
университетінің «Психологиялық қолдау» орталығының басшысы;
-2022 жылдан - қазіргі уақытқа дейін Ө. Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университетінің "Психология" кафедрасының аға оқытушысы;
2016 жылдан бастап Халықаралық психологиялық ғылымдар
академиясының құрметті мүшесі.
5 - 28.12.2017 жыл аралығында Израильдің Сыртқы істер
министрлігі Иерусалим халықаралық жобасында «Ерекше мұқтаждығы бар балаларды
нормативтік ортаға ықпалдастыру» тақырыбында біліктілікті арттыру курстарынан
өтті.
Сертификат 2012
жылдан 2014 жылға дейінгі
кезең:
- Интегративті
Психология институтының халықаралық психологиялық ғылымдар академиясы . Ресей
Федерациясындағы "Персона" интегративті психологиясы бойынша
мамандандырудың 1 модулін кәсіби дамыту.
-
Мәскеу қаласында "Арт-терапия,
түрлі әдістер" бағдарламасы бойынша біліктілікті арттырудың психологиялық
курстарында МГПУ-да ғылыми тағылымдамадан өтті.
-
«ЖОО-ның психологиялық қызметі
аясында тұлғаның өзін-өзі анықтауын қалыптастырудың психологиялық негіздері»,
Мәскеу қаласы.
- 2019 жылы Алматыдағы «Өрлеу» ҰБӨО АҚ-да біліктілікті арттыру курстарынан өтті.
Тілдік: Тілді білуі: қазақ (ана тілі), орыс тілі (еркін) біліктілікті арттыру сертификаттары (20 сертификат) бар.
-
Ресей Федерациясының «Арт-терапевтік қауымдастығы» РҚБ кәсіби қоғамдық бірлестігінің мүшелігіне ие;
-«ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР АКАДЕМИЯСЫНА 25 ЖЫЛ»
мерейтойлық медалі,
психологиялық теория мен практикаға қосқан айрықша үлесі үшін.
- «Үздік
жаттықтырушы» номинациясы «Жаһандық конкурстық ортадағы қазіргі заманғы білім
беру» жаңашыл педагогтардың халықаралық форумында - 2017 ж.
-
Ресей Федерациясы Халықаралық
психологиялық ғылым академиясының «Адами фактор» медалінің иегері. - 2016 ж.
- «Coaching in education from reforms to evolution» конференциясының қатысушысы - 2018.
- 2016 жылы Ресей Федерациясының Халықаралық психологиялық ғылым академиясының
құрметті мүшесі болып сайланды;
-
«Психофизикалық даму ерекшеліктері
бар адамдарға білім беру: дәстүрлер мен инновациялар» халықаралық
ғылыми-практикалық конференциясының қатысушысы, Минск - 2018 ж.;
-
Израиль мемлекетінің Елшілігі арқылы
«Ерекше қабілеті бар балаларды нормативтік білім беру ортасына
ықпалдастыру» Халықаралық білім беру грантының иегері - 2017.
-
2019 жылы «Ерекше қажеттіліктері бар балаларға білім беруде сыни бағалау» оқыту курсынан өтті, Ташкент қаласы;
-
ҚР Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының
иегері. Мәскеу қаласындағы МҚПУ-да ғылыми тағылымдамадан және «Парацельс»
психология, психокоррекция және психотерапия орталығының Заманауи Психологиялық
Технологиялар Институтында біліктілігін арттырудан өтті.
- «Психикалық жарақаттармен жұмыс істеудің интегративті моделі» бағдарламасы негізінде ай сайын өткізілетін тренингтің қатысушысы, ол Астана қаласы, 2023-2025 жылдар аралығында Интегративтік және отбасылық психология институтында өтеді.
Академиялық емес тәжірибе:-
-
Кәсіби ұйымдарға мүшелік: жоқ
Марапаттар мен сыйлықтар:
- «Алғыс хат» иегері
«Кемел Болашақ» жобасына белсенді қатысқаны және білім беру ұйымдарында «Рухани
жаңғыру» құндылықтарын игеру бойынша тәрбие жұмысының форматтарын жетілдіру
бойынша материалдар әзірлегені үшін, Нұр-Сұлтан қ. - 2021.
- ҚР Тәуелсіздігінің
30 жылдығын мерекелеу аясында және Мемлекет басшысы Қасым- Жомарт Тоқаевтың
«Тәуелсіздік бәрінен жоғары» атты бағдарламалық мақаласын насихаттау мақсатында
ұйымдастырылған «Үздік психолог - 2021» республикалық байқауының жеңімпазы.
-
Шымкент қаласының Ішкі саясат және
жастар ісі басқармасының «Алғыс хат» иегері - 2021
-
ҚР Тәуелсіздігінің 30 жылдығына
орай білім беру жүйесін дамытудағы сіңірген еңбегі үшін «Алғыс хат» - 2021
-
«Қазақстан Республикасының
Тәуелсіздігіне 30 жыл» төсбелгісінің, білім беру саласындағы ерекше еңбегі үшін
№ 006 куәліктің иегері - 2021.
- 2022
жылғы № 1095 куәлік негізінде «Білім және ғылым қызметкерлерінің кәсіподағына
сіңірген еңбегі үшін» төсбелгісінің иегері;
-
2022 жылғы № 451 бұйрығы бойынша ҚР
ІІМ «Ұлттық ұлан қызметінің үздігі» төсбелгісінің иегері;
- Қазақстан
Республикасы Ішкі істер министрлігі Қылмыстық-атқару жүйесі департаментінің
Шымкент қаласы және Түркістан облысы бойынша № 54 мемлекеттік мекемесімен
бірлесіп жұмыс істегені үшін «Алғыс хат» иегері - 2022.
-
Қожа Ахмет Ясауи атындағы
Халықаралық қазақ-түрік университетінің Шымкент кампусының жоғары медицина
университетінің «Алғыс хаты» - 2023
-
Шымкент қаласы Білім басқармасының
«Политехникалық колледжі» МКҚК-ның белсенді психологиялық көмегі үшін «Алғыс
хат» - 2023
- Қазақстан
Республикасы Ұлттық ұланы қолбасшылығының әскери полиция басқармасы бастығының
«Алғыс хаты» - 2023
- 2023 жылы Өзбекәлі
Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университетінің
Психологиялық қолдау орталығының атынан Алматы қаласы Білім басқармасымен
бірлесіп ұйымдастырылған «Орта білім беру жүйесінде түзету жұмысын жетілдіру бойынша арнайы педагогтың кәсіби
құзыреттілігін дамыту» жобасына
қатысты.
-«Педагогика және
психология» мамандығы бойынша студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының
жетекшісі болып табылады. Жыл сайын үздік студенттерге арналған психология
бойынша жыл сайынғы республикалық пәндік олимпиадаға жетекшілік етеді. 2015
жылдан бастап. 2019 ж. дейін ІІ және ІІІ орындарды иеленді.
Қызмет көрсету саласындағы қызмет: кезең: (мекеме
шегінде және одан тыс)
Қазіргі білім беру парадигмасы мәселесі бойынша: қазіргі білім беру
жүйесіндегі негізгі тенденциялар. «Қазақстан
тақырыбына» № 4 (12) ISSN 2616-6429 KAZPOST 76085
Шымкент, 2020 ж.
Қазақстан Республикасындағы орта білім беру мазмұнын жаңартудың ерекшеліктері.
«М.Әуезов
атындағы ОКМУ Ғылыми еңбектері» №4 (56) ISSN 2522-4026 KAZPOST 76084 Шымкент, 2020 ж.
Мотивациялық
сфераны қалыптастыру жағдайында болашақ мұғалімдерді кәсібилендіру мәселесі
туралы. «Өнеркәсіптік технологиялар және инжиниринг» VII халықаралық
конференциясының материалдары ICITE - 2020, IV том ISSN 2410-4604 Шымкент,
Қазақстан 12-13 қараша 2020 ж.
Педагогикалық технологиялар кәсіптік білім беруді жаңғыртудың негізі болып табылады.
«Заманауи зерттеулер хабаршысы» 7-6 (37) ISSN 2541-9528 Омбы, 2020 ж.
Жоғары оқу
орындарында психологиялық қызмет қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері.
«Қазақстанның мәдениеті және
туризмі» журналы ISSN 2073-333X No
12/6 (152), 2020 ж.
Жаңартылған
инклюзивті білім беру мазмұны жағдайында психологтар мен арнайы педагогтарды даярлаудың
инновациялық білім беру бағдарламаларын әзірлеу. Әлемдік ғылым: проблемалар,
перспективалар және инновациялар ISBN 978-1-4879-3793-5
II Халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның тезистері Торонто,
Канада, 28-30 қазан 2020 ж.
«Рухани жаңғыру»
бағдарламасы аясында ұлттық танымдық құзыреттілігін қалыптастырудың маңызы.
Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің 30 жылдығына арналған «Тәуелсіз
Қазақстан: тарих және қазіргі заман» республикалық ғылыми- тәжірибелік
конференция материалдары ISBN 978-601-313-121-4 Семей,2021
«Рухани жаңғыру» бағдарла-масы аясында инновациялық білімді
қалыптастыру негіздері.
«М.Әуезов
оқулары-19: Тәуелсіз қазақстанға – 30 жыл» атты халықаралық ғылыми– тәжірибелік
конференциясының еңбектері Том 10
ISBN 978-9965-19-455-9 Шымкент, 2021
«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері. Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 30 жылдығы және ағартушы Ы. Алтынсариннің туылғанына 180 жыл толуына арналған «Қазақстандағы мектеп моделінің дамуы: Ы. Алтынсариннен заманауи кезеңге дейін» атты Халықаралық ғылыми-әдістемелік конференция материалдары ISBN: 978-601-04-5809-3 Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ, 2021 Алматы.
Қазіргі мектеп
оқушыларының тұлғасының кәсіби бағдарын қалыптастырудағы
әлеуметтік-психологиялық және жеке-психологиялық факторлар. «Инновациялар.
Ғылым. Білім» ғылыми журналы ISSN 2687-1068 No53, 2022 ж.