Zhanibekov university logo
Image

Аударма ісі және шетел тілдері

Кафедра Филология
Image

Маханова Жанна Кудайбергеновна

1 Аты-жөні Маханова Жанна Кудайбергеновна 2 Білімі: 1998-2002 Қ.А. Яссауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті, «Аударма ісі» (ағылшын-қазақ) ағылшын тілі мұғалімі мамандығы бойынша. 2011-2013 KИПУДН Тілдер академиясы, «Аудармашы-референт» ғылыми-педагогикалық бағытта (магистратура). 2018-2020 Мирас университеті «Шетел тілі: екі шет тілі» (базалық – ағылшын, екінші – француз), біліктілігі: ағылшын және француз тілдерінің мұғалімі. 2020-2023 Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті, орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша мұғалімдерді даярлау (PhD докторантура). 3 Академиялық атақ: Философия докторы PhD, (2023ж) 4 Академиялық тәжірибе: 2002-2007 Оңтүстік Қазақстан Ашық университеті, шетел тілдері кафедрасының аға оқытушысы. 2007-2011 Қ.А. Яссауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік университеті, шет тілі кафедрасының аға оқытушысы. 2011-2020 жж. Мирас университеті, тілдер кафедрасының магистрі, аға оқытушысы. 2023 – қ.у.д. Ӛ. Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, PhD докторы, шетел тілдері кафедрасының аға оқытушысы. 5 Академиялық емес тәжірибе: компания немесе заңды тұлға, аталуы, қысқаша сипаттама(толық жұмыс істеу, қосымша жұмыс)-жоқ Куәлік немесе кәсіби тіркелу: Тілдік сертификаттың болуы: компьютерде IELTS Academic. Тілдік сертификаттың болуы: Duolingo English Test. Біліктілікті арттыру курсы: «On Being a Scientist Course authorized by European Academy of Sciences and Research» , Hamburg / Germany, 2022, 72 сағат сертификаты. «Филологиялық білім беру негіздері» тақырыбындағы онлайн біліктілікті арттыру курстары, Абай атындағы Қазақ Ұлттық Педагогикалық Университеті, 2022 ж., 72 сағат сертификаты. Біліктілікті арттыру курстары: Dressten: University of Excellence университетінің жетекші шетелдік маманының дәрістері: Педагогикалық университет филология ғылымдарының докторы, профессор Холгер Куссе, 2023 ж. Біліктілікті арттыру курстары: 2023 жылғы ғылым декада аясында «Мектепте және университетте тілді оқытудың ӛзекті мәселелері» тақырыбында Халықаралық ғылыми-әдістемелік семинар, Абай атындағы Ұлттық педагогикалық университеті, Алматы, 2023 ж., 72 сағат сертификаты. Біліктілікті арттыру курстары: «Ағылшын тілін оқытуда технологияларды пайдалану» В.Н. Татищева атындағы университеті, Федералдық мемлекеттік бюджеттік жоғары оқу орны, Астрахань, 72 сағат сертификаты. 6 Марапатталу және сыйлыққа ұсыну: 7. Қызмет көрсету саласындағы қайраткерлігі (ұйымның құрамында немесе ұйымнан бөлек салада): Ӛ. Жәнібеков атындағы ОҚПУ кәсіподақ ұйымының мүшесі. 8 Мадақтамалар: 9 Қызмет көрсету саласында жұмыс (жұмыс орны ішінде және сыртында): жоқ. 10. Соңғы бес жылдағы негізгі шығарылымдары және презентациялары-тақырыбы, бірлескен авторлар (егер бар болса), қайда шыққан немесе/және презентация жасалғаны, шығарылымның немесе презентацияның шыққан күні: 1. The linguocultural phenomenon of internet resources: the effectiveness of using podcasting in the Russian language learning // Журнал «Education and information technologies», DOI: https://doi.org/10.1007/s10639-023-11820-7; Publisher: Springer Nature. ISSN 1573-7608, 1360-2357. Scopus Q1 (Education; Library and Information Sciences). Percentile–95, CiteScore – 6,6, WOS: Social Sciences Citation Index, IF – 3.666, JCR Q1. New York, United States, 2023. (R. Arynbayeva, O. Pavlovskaya ); 2. Славяно-тюркские сопоставления в диахроническом аспекте // Журнал «Полилингвиальность и транскультурные практики». М., (ВАК РФ), индекс.: РИНЦ (НЭБ), ISSN 2618-8988 (online), 2023 ж. Т. 20. № 1. – 110–123 б. DOI:10.22363/2618-897X-2023-20-1-110-123 https://journals.rudn.ru/polylinguality/article/view/34396 (Н.В. Дмитрюк, Р.А. Арынбаева); 3. Дидактические аспекты исследования гендерных стереотипов (на материале экспериментов в образовательных учреждениях Казахстана) // ҚазХҚжӘТУ Абылай хан атындағы Вестник журналы, серия: «Педагогические науки». – Алматы, (ККСОН) №3(66), 2022 ж. – 144–155 б. ISSN 2412-2149 (Print). ISSN 2710-3269 (Online). УДК 81’23. МРНТИ 14.35.07. https://doi.org/10.48371/PEDS.2022.66.3.012 (Н.В. Дмитрюк, Г.Б. Маханова); 4. Взаимовлияние языков и культур в полиэтническом пространстве Казахстана: дидактические аспекты //Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің Вестник журналы, серия: «Филологические науки». Алматы, № 3(80), 2022 ж. – 5–12 б. ISSN 1728-7804. МРНТИ 14.15:01. https://doi.org/10.51889/6576.2022.11.47.001 (Н.В. Дмитрюк, Г.Б. Маханова); 5. Языковое и коммуникативное сознание русской, казахской и английской культуры. // ММА – Мәскеу халықаралық академиясының жас ғалымдарының ғылыми мақалалар жинағы (студенттер, магистранттар және аспиранттар), Том 1. Мәскеу: ММА, 2022 ж. –183–187 б. 6. Лингвокультурология в аспекте обучения русскому языку в казахской аудитории как средству межкультурной коммуникации // ОҚМПУ 85 жылдық мерейтойына арналған Халықаралық ғылыми практикалық мақалалар жинағы «Современное педагогическое образование: Тенденции глобализации и национальный код», Шымкент қ., 2022 ж. – 119–123 б. (Г.Б. Маханова); 7. Идиоматический корпус языка как отражение национального менталитета этноса: сопоставительные исследования // Мәскеу халықаралық академиясының «Вестник» журналы, М., №1 2022 ж. – 94–102 б. 8. Взаимосвязь языка, мышления и культуры: дидактические аспекты // педагогика ғылымдарының докторы, профессор А.Е Кулумбетованың 75 жылдық мерейтойына арналған Халықаралық ғылыми практикалық мақалалар жинағы «Теоретические и методологические проблемы современного литературоведения, лингвистики и лингводидактики», – Шымкент, 2022 ж. – 83–86 б. (Л.Б. Ибраева); 9. Функционирование языка в аспекте лакунарности в различных языковых культурах // педагогика ғылымдарының докторы, профессор Г.Ғ. Еркібаеваның 70 жылдық мерейтойына арналған Халықаралық ғылыми практикалық мақалалар жинағы «Актуальные проблемы подготовки будущих педагогов: инновация, коммуникация, мышление». – Түркістан, 2022 ж. – 105–109 б. компетенция, критическое 10. Проблемы художественного перевода: взаимовлияние языков, культур в полиэтническом пространстве Казахстана // Жас ғалымдар мен студенттердің ІІІ Республикалық Халықаралық ғылыми практикалық материал жинағы «Духовный лидер, ученый А. Байтурсынов: научное наследие и общественно-политическая деятельность». – Алматы, 2022 ж. – 34–346 б. (Г.Б. Маханова); 11. Национальный характер в идиоматических выражениях казахского, русского и английского языков // «Педагогика» кафедраның 60 жылдығына арналған Халықаралық ғылыми практикалық материалдар жинағы: «Современное общество и педагогическое образование». – Нурсултан, 2022 ж. –715–721 б. 12. Трехъязычие в Казахстане: лингвокультурологические аспекты обучения русскому и английскому языку в казахской аудитории // XVIII ОСР материалдар жинағы «Текст и методика его изучения в современной школе». Выпуск 8. Нурсултан, 2021. – 198 б. (Г.Б. Маханова); 13. Язык как лингвокультурный феномен: дидактические аспекты // Орыс философы А.А.Гагаевты еске алуға арналған ХҒПК тезистер жинағы, Покров қ. / ред. А.В. Пузырева. – Мәскеу: МПГУ, 2021. – 48–49 б. (А.К. Калжанова); 14. Лингвокультурный аспект взаимосвязи языка и культуры в полилингвальном пространстве Казахстана // Халықаралық ғылыми практикалық материалдар жинағы «Филологические науки в контексте иннoвационных исследований». Баку, 2020 ж. – 410–412 б. 15. Лингвокультурные исследования языка и речи: гендерные аспекты // Мәскеу халықаралық академиясы магистранттарының мақалалар жинағы. Том 1. Мәскеу: ММА, 2020 ж. – 131–135 б. 16. Оқу-әдістемелік құрал «Русский язык как зеркало русской культуры (лингвокультурологический аспект)» (Шымкент: ЮКГПУ, 2023. – 156 б.) қазақ тілінде оқытатын жалпы білім беретін мектептердегі оқушылардың аудиториялық және ӛздік жұмыстарына арналған. 17. Forming linguistic-cultural competencies in Kazakhstani students learning Russian as a non-native language // «Русистика» журналы: Methods of Teaching Russian as a native, non-native, Foreign language Выпуск: Том 21, № 3 (2023): Лингвистические и лингводидактические проблемы билингвизма. 341-355 б. https://journals.rudn.ru/russian-languagestudies/article/view/36383 Scopus Q1 DOI: https://doi.org/10.22363/2618-8163- 2023-21-3-341-355 (Р.А. Арынбаева, Н.В. Дмитрюк). 11 Жаңа кәсіби, тәжірибелі-конструкторлық талдамалар тізбесі, ғылыми және тәжірибелі-конструкторлық талдамаларда авторлық және қосымша авторлық жұмыстар: жоқ. 12. Резюмеде тіркелмеген қосымша қызметтер түрлері: жоқ.