Тарих және педагогика
Факультет- Басты бет
- Факультет туралы
- Факультет мүшелері
- Бағдарламалар
- Ғылыми жобалар
- Оқу материалдары
- Жетістіктер
- Жарияланымдар
Диплом жұмыстарының тақырыбы
Диплом жұмыстарының тақырыбы
Магистрлік диссертацияларының тақырыптары
Магистрлік диссертацияларының тақырыптары
Докторлық диссертация тақырыптары
Докторлық диссертация тақырыптары
STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін қалыптастырудың жүйесін әзірлеу.
STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін қалыптастырудың жүйесін әзірлеу.
Жобаның тақырыбы: АР19175630
STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін
қалыптастырудың жүйесін әзірлеу.
Зерттеу объектісі: жалпы
білім беретін мектептегі бастауыш білім беру үдерісі.
Жұмыстың мақсаты:
STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін
қалыптастырудың теориялық негіздерін айқындау және жүйесін әзірлеу.
Жобаның ұзақтығы: 35
ай
Тақырыптың өзектілігі: ҚР 2025 жылға дейінгі Стратегиялық даму жоспарында: «... оқуға,
жаңа ғылым-білімді игеруге, жаңа машықтар алуға, білім мен технологияны күнделікті өмірде шебер де тиімді
пайдалануға тиіс» деп білім, білік, дағдыларын меңгеруге аса көңіл бөледі.
Ендеше, бұл ғылым, инженерия, технология, математика ғылымдарын пәнаралық
байланыста оқытудың мүмкіндіктерін жасап, сыни ойлау және проблемаларды шешу,
жаңа ғылымды игеруге деген белсенділікті ояту, жаңашыл көзқарас білдіру,
ақпаратты талдау, саралау және қайта өңдеу білігін қамтамасыз етуді көздейді.
STEM білім беру жағдайында оқытудың басты мақсаты -
интеграцияланған тақырыптар бойынша білім беру, ғылыми-техникалық білімді
өмірде қолдана білуге бағытталған білім берудің барынша жоғары деңгейін іске
асыруды қамтамасыз ететін жүйе құру.
Жобаның негізгі міндеттері:
1. Бастауыш
сынып оқушыларының метапәндік білігін қалыптастыру мәселесі бойынша
философиялық, психологиялық, педагогикалық, ғылыми-әдістемелік еңбектерді
зерттеу және талдау.
2. Бастауыш
білім беру процесін STEM білім беру жағдайында ұйымдастырудың нақты тәжірибесін
талдау және метапәндік біліктерін қалыптастырудың мүмкіндіктерін анықтау.
3. STEM
білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық ойлауы мен
бірнеше пәндер аясында игерілген әмбебап оқу әрекеттері арқылы құруды
қамтамасыз ететін метапәндік білігін қалыптастыру жүйесін әзірлеу.
4. STEM
білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін
қалыптастыруға және оларды бастауыш білім беру процесінің тәжірибесіне енгізуге
бағытталған педагогикалық іс-шаралар (STEM тренингтері, коучинг, жеке сабақтар
және т.с.с.) ұйымдастыру және оны іске асыру.
5. STEM
білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін
қалыптастыруға бағытталған «Әлемнің құпиясы» атты авторлық курс бағдарламасын
әзірлеу.
6. STEM
білім беру жағдайында «Әлемнің құпиясы» атты авторлық курс бағдарламасы бойынша
танымдық, пәнаралық, метапәндік тапсырмалар (электронды түрде) әзірлеу.
7. STEM
білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін
қалыптастыруға бағытталған әдістемелік кешен: 1-4 сынып оқушыларына арналған
«Метапәндік тапсырмалар» жинағын, мұғалімдер мен ЖОО-ның оқытушыларына арналған
«STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін
қалыптастыру негіздері» атты ғылыми-әдістемелік семинар бағдарламасын әзірлеу
және оны сынақтан өткізу.
8. Зерттеу
нәтижелерін Scopus деректер базасында
CiteScore бойынша кемінде 35 (отыз бес) процентилі бар ғылыми басылымдарда 2
(екі) мақала және халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияларда 2 мақала
жариялау.
|
Жобаның күтілетін негізгі нәтижелері |
Негізгі қол жеткізген нәтижелер |
|
2023 жыл |
|
|
- бастауыш сынып оқушыларының метапәндік білігін
қалыптастыру мәселесінің зерттелу жайы мен оларды шешу жолдары туралы ғылыми
негізделген тұжырымдар; |
STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының
метапәндік білігін қалыптастыру мәселесі бойынша философиялық, психологиялық,
педагогикалық, ғылыми-әдістемелік еңбектері зерделенді және талданды. |
|
- STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып
оқушыларының метапәндік білігін қалыптастырудың мүмкіндіктерін анықтау және
негіздеу; |
STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының
метапәндік біліктерін қалыптастырудың мүмкіндіктері анықталды: бірінші
мүмкіндік - оқу процесін жоспарлауда метапәндік біліктерді қалыптастыруға
бағытталған оқу іс-әрекеттерін ұйымдастыруды және енгізуді қамтиды; екінші
мүмкіндік - STEM білім беру жағдайында оқыту арқылы бастауыш сынып
оқушыларының бейнелі ой-өрісі дамып, пәннің жалпы мазмұнын өмірмен
байланыстыру арқылы шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік беретін
ғылыми-жаратылыстану және қоғамдық-гуманитарлық пәндерді кіріктіре оқытудың
нәтижесінде оқушыларда әлемнің тұтас бейнесі қалыптасады; үшінші мүмкіндік -
метапәндік біліктерді дамытуға бағытталған арнайы әдіс-тәсілдерді қолдануға
бағытталған; төртінші мүмкіндік - STEM жағдайында оқушылардың зерттеу
дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін кіріктірілген жобаларды іске асыруға
бағытталған; бесінші мүмкіндік - бастауыш сынып оқушыларына арналған «Әлемнің
құпиясы» атты факультативті курс бағдарламасын әзірлеп, оқу процесіне ендіру. |
|
2024 жыл |
|
|
- STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып
оқушыларының метапәндік білігін қалыптастырудың әдістемелік жүйесін әзірлеу; |
Зерттеу барысында STEM білім беру жағдайында бастауыш
сынып оқушыларының метапәндік білігін қалыптастырудың әдістемелік жүйесі
әзірленді. Әдістемелік жүйенің құрылымы: әдістемелік жүйенің мақсаты мен
міндеттерін; бастауыш сынып оқушыларының метапәндік біліктерін
қалыптастырудың тұжырымдамалық негізін; STEM арқылы оқытудың құралдары мен әдістерін; STEM-білім беру
жағдайында бастауыш сынып оқушыларының метапәндік біліктерін қалыптастырудың
жолдарын: бірінші жолы - пәнаралық және метапәндік тапсырмалар, екінші жолы -
кіріктірілген жобаларды іске асырумен қамтамасыз етіледі. |
|
- STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып
оқушыларының метапәндік білігін қалыптастыру және бастауыш білім беру
процесінің тәжірибесіне енгізуге бағытталған педагогикалық іс-шаралар кешенін
ұйымдастыру; |
ЖОО оқытушылары мен Шымкент қаласы, Қ.Спатаев атындағы
№7 IT мектеп-лицейі мұғалімдеріне «STEM арқылы оқыту» атты әдістемелік
семинар ұйымдастырылды. Әдістемелік семинар барысында «STEM білім беру
жағдайында оқытудың мүмкіндіктері» туралы баяндама жасалып, STEM білім беру
жағдайында PhET стимуляцияларын қолдану мүмкіндіктері айқындалып, «STEM
технологиясын бастауыш білім беру процесіне енгізу жолдары» тақырыбында
пікірталас (ой бөлісу, талқылау, диспут және т.б.) ұйымдастырылып, STEM
негізінде әзірленген шағын жобалар ұсынылды. Сондай-ақ, бастауыш сынып оқушыларымен «Магниттің сыры»
атты тақырыпта тәжірибе жұмыстары, «Мен инженермін» атты тақырыпта ақылды
үйдің жобасы таныстырылып; «Мен зерттеушімін» атты тақырыпта жасанды жанартау
тәжірибесі және т.б. жұмыстар ұйымдастырылып, іске асырылды. |
|
- STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып
оқушыларының метапәндік білігін қалыптастыруға бағытталған «Әлемнің құпиясы»
атты авторлық курс бағдарламасын әзірлеу. |
STEM білім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының
метапәндік білігін қалыптастыруға бағытталған «Әлемнің құпиясы» атты 34 сағаттан
тұратын авторлық курс бағдарламасы әзірленді. Авторлық курс бағдарламасында
STEM білім беру жағдайында оқу процесін ұйымдастыру, метапәндік біліктерді қалыптастыруға
бағытталған тапсырмалар жан-жақты қарастырылды. Сондай-ақ, авторлық курс
бағдарламасының күнтізбелік тақырыптық жоспары мен қысқа мерзімді жоспары
құрастырылды. Тапсырмалар жүйесі зерттеу және тәжірибелік жұмыстар, STEM
негізінде жоба әзірлеу және ақпараттық мәтіндерді талдау арқылы ұсынылды. |
Жарияланған
және қабылданған ғылыми жұмыстардың тізімі
2023
жылғы ақпан айынан 2024 жылғы желтоқсанға дейінгі кезең
|
№ |
Жұмыстардың авторлары мен атаулары |
Ескерту |
|
2023 жылға |
||
|
Халықаралық ғылыми конференцияларда жарияланған ғылыми
еңбектер: |
||
|
1 |
STEM білім беру жағдайында
метапәндік біліктерін қалыптастырудың мүмкіндіктері // Аса көрнекті қаламгер, ағартушы, педагог,
журналист Жүсіпбек Аймауытұлының 135 жылдығына орай «Алаш ардақтысы Жүсіпбек
Аймауытұлының рухани мұрасы: ұлттық идея,
мәдениет және көркемдік құндылықтар» атты халықаралық
ғылыми-практикалық конференциясының ғылыми
мақалалар жинағы. – Шымкент, 2023 жыл. Б.17-22 |
|
|
2 |
Yesnazar A.Zh. Interdisciplinary teaching of primary
education subjects // International
education congress 2023. Conference abstract book. Ankara, 2023. - pp.
1317-1323 |
|
|
3 |
«Метапән» ұғымының зерттелу жайы // «Ғылым және
инновациялар: жаңалықтар, мәселелер мен жетістіктер» халықаралық ғылыми
конференцияның материалдар жинағы. Астана, 2023. Б. 226-229 |
|
|
2024 жылға |
||
|
Шетел ғылыми-тәжірибелік конференцияларында жарияланған мақалалар: |
||
|
1 |
STEM білім беру бағытында бастауыш сынып оқушыларының
шығармашылық іс-әрекетін қалыптастыру // «Өзбекәлі Жәнібеков құбылысы: тұлға
тағылымы және педагогикалық құндылықтар» атты «Жәнібеков оқулары-1»
Халықаралық ғылыми-теориялық конференциясының ғылыми мақалалар жинағы. 2024.
- Б. 114-118. |
|
|
Scopus немесе Jstore
базасындағы басылымдарда жарияланған
ғылыми еңбектер: |
||
|
2 |
Yesnazar A. et al. Methodological system for the
formation of meta-subject skills of primary school students in the context of
STEM education // Frontiers in
Education. – Frontiers Media SA, 2024. – Т. 9. – С. 1340361. (Процентиль
62). |
|
|
Оқу-әдістемелік құралдар |
||
|
3 |
Әлемнің құпиясы.
Авторлық курс бағдарлама
/ Есназар А.Ж. – Шымкент:
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы
Оңтүстік Қазақстан
педагогикалық университеті, 2024 - 64 бет. |
|
|
Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім
министрлігінің Ғылым және жоғары білім саласында сапаны қамтамасыз ету
комитеті ұсынған ғылыми басылымдарда жарияланған ғылыми
еңбектер: |
||
|
4 |
Design of a lesson plan in the context of STEM
education for perspective primary school teachers. Abai Kazakh National
Pedagogical University. Journal “Pedagogy and Psychology”. Volume 59 (2024):
Issue 2 (June 2024). |
|
Орындаушы
тобының тізімі
|
Р/с № |
Т.А.Ә. (бар болса),
білімі, дәрежесі, ғылыми атағы |
Негізгі жұмыс орны,
лауазымы |
Хирш индексі,
ResearcherID, ORCID, Scopus Author ID сәйкестендіргіштері (бар болса) |
Жобадағы немесе
бағдарламадағы рөлі, сондай-ақ орындалатын жұмыстың сипаты |
|
1 |
Есназар Асель
Жаңабергенқызы PhD, аға оқытушы |
Өзбекәлі Жәнібеков
атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті, «Бастауышта оқыту
әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы |
Хирша индексі - 2 ID идентификатор: https://orcid.org/0000-0002-8658-0135
|
Ғылыми жетекші |
|
2 |
Жорабекова Айнур
Назимбековна PhD, қауымдастырылған
профессор |
М.Әуезов атындағы Оңтүстік
Қазақстан университеті, «Техникалық мамандықтар
бойынша шетел тілі» кафедрасының меңгерушісі |
Хирша индексі - 4 ID идентификатор: https://orcid.org/0000-0003-2697-8077 |
Ғылыми кеңесші |
Диплом жұмыстарының тақырыбы
Диплом жұмыстарының тақырыбы
6В01801-Әлеуметтік педагогтарды даярлау 1801-11оқу тобының бітіруші студенттерінің дипломдық жұмыстары мен дипломдық жобаларының тақырыптары.
Темы дипломных работ и дипломных проектов студентов выпускных групп 6В01801-подготовка социальных педагогов 1801-11
6b01801-training of social teachers topics of diploma works and diploma projects of graduate students of the 1801-11 study group.
Дипломдық жұмыстары мен дипломдық жобалары
Дипломдық жұмыстары мен дипломдық жобалары
6В01901-Арнайы педагогика 1901-11, 1901-21, 1901-12к, 1901-12ж-1тоқу тобының бітіруші студенттерінің дипломдық жұмыстары мен дипломдық жобаларының тақырыптары, жетекшілері мен пікір білдірушілері
|
№ |
Студенттің аты-жөні |
Оқу тобы |
Диплом жұмыстарының тақырыптары |
Ғылыми жетекшінің аты-жөні (қызметі, ғылыми дәрежесі) |
Пікір берушінің аты-жөні (қызметі, ғылыми дәрежесі, жұмыс орны) |
|
|
6В01901-Арнайы педагогика |
||||||
|
Дипломдық жұмыс |
||||||
|
1.
1 |
Қали Әлия Бақытжанқызы |
1901-21 |
Қосалқы
мектептерде көлемдік өлшемдерді орындаудан шыққан сандармен арифметикалық
амалдарды оқытудың ерекшеліктері Особенности
обучения решению арифметических
задач при выполнения объемных
измерений во вспомогательных школах Features of
learning to solve arithmetic problems when performing volumetric measurements
in auxiliary schools |
Нурбекова А.М. |
Корнилко Ирина
Александровна, п.ғ.к.,аға оқытушы, М.Әуезов атындағы ОҚУ Жалпы педагогика
және психология кафедрасының доценті |
|
|
2.
2 |
Керімтаева Сымбат Қайратқызы |
1901-21 |
Есту
қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін заманауи
ассистивті технологияларды пайдалану
арқылы дамыту Развитие речи у учащихся младших классов с нарушениями слуха с использованием современных ассистивных технологий Speech
development in primary school students with hearing impairments using modern
assistive technologies |
Калыбекова С.К. |
С.Т.Джунисбекова-
директор Есту қабілеті бұзылған
балаларға арналған N2 арнайы мектеп- интернатының директоры |
|
|
3 |
Пернебек Махаббат Нұрболатқызы
|
1901-11 |
Зейін
тапшылығының бұзылуы және гиперактивтілігі бар мектеп жасына дейінгі балалардың
қозғалыс сферасын түзету Коррекция
двигательной сферы дошкольников с синдромом дефицита внимания и
гиперактивностью Correction of
the motor sphere of preschoolers with attention deficit hyperactivity
disorder |
Кудайбергенова
У.Ж. |
Қабекеева
Кымбат Калиевна Қожа Ахмет Ясау
атындағы ХҚТУ, Фолософия докторы (PhD) |
|
|
4 |
Досымқызы Рәзия |
1901-11 |
Дизартрияға
шалдыққан балалардың сөздік қорын дамытуда көрнекі құралдарды пайдалану Использование
наглядности при развитии словаря детей с дизартрией Using visual aids
to develop vocabulary in children with dysarthria. |
Керимбекова
Ж.У. |
Исабаева Айман
Сагинтаевна – М.Әуезов ат.ОҚУ, п.ғ.к.
|
|
|
Дипломдық жоба |
||||||
|
3.
1 |
Арыстан Айгерім Құдиярқызы |
1901-12ж |
Зерде
бұзылыстары бар мектеп алды тобындағы балалардың сөздік қорын дамыту жолдары Пути развития
словарного запаса у дошкольников с ограниченными интеллектуальными
возможностями Ways of
vocabulary development in preschool children with intellectual disabilities |
Нурбекова А.М. |
Корнилко Ирина
Александровна, п.ғ.к.,аға оқытушы, М.Әуезов атындағы ОҚУ Жалпы педагогика
және психология кафедрасының доценті |
|
|
4.
3 |
Амангелдіқызы
Ақниет
|
1901-21 |
Инклюзивті
білім беру жағдайында ерекше
қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау
мәселелері Проблемы
критериального оценивания учебных достижений учащихся с ОП в условиях
инклюзивного образования The problem of
the criterion of evaluation of educational achievements in the conditions of
inclusive education students with
special needs |
Нурбекова А.М. |
Корнилко Ирина
Александровна, п.ғ.к.,аға оқытушы, М.Әуезов атындағы ОҚУ Жалпы педагогика
және психология кафедрасының доценті |
|
|
Төлебай Аяжан
Шыңғысқызы |
||||||
|
5.
4 |
Сапарова Ақбота
Құдайбергенқызы |
1901-11 |
Ерекше білім
беруді қажет ететін балаларға тіл сабақтарын оқытуда қолданылатын интерактивті
технологиялар Интерактивные
технологии, применяемые при обучении языковых занятий детей с особыми
образовательными потребностями Interactive
technologies used in teaching language classes to children with special
educational needs |
Нурбекова А.М. |
Корнилко Ирина
Александровна, п.ғ.к.,аға оқытушы, М.Әуезов атындағы ОҚУ Жалпы педагогика
және психология кафедрасының доценті |
|
|
Әбдіразақ Аяжан
Әмірбекқызы |
||||||
|
6.
5 |
Исмаилова
Динара Данилқызы |
1901-21 |
Арнайы мектеп оқушыларына геометриялық материалдарды оқытуда ойын элементтерін тиімді қолдану Эффективное использование игровых элементов в обучении геометрическим
материалам учащихся специальных школ Effective use of game elements in teaching geometric material to
students of special schools
|
Нурбекова А.М. |
Корнилко Ирина
Александровна, п.ғ.к.,аға оқытушы, М.Әуезов атындағы ОҚУ Жалпы педагогика
және психология кафедрасының доценті |
|
|
Декамбаева
Нигора Бахияровна |
||||||
|
7.
6 |
Ратбек Алтынай Бақтиярқызы |
1901-11
|
3.
Мектеп жасына дейінгі есту қабілеті бұзылған балалардың
ойын арқылы есту
қабілетін дамыту Развитие слухового восприятия у детей с нарушениями слуха дошкольного возраста в игровой деятельности The
development of auditory perception in children with hearing impairments of
preschool age in play activities |
Калыбекова С.К. |
Даулетова К.А.
- Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №2 арнайы мектеп- интернатының
оқу ісі жөніндегі директордың орынбасары |
|
|
Қарабай Елдана
Азаматқызы |
||||||
|
8.
7 |
Сапар Айман
Бекзатқызы |
1901-11 |
Фонетикалық-фонематикалық сөйлеу тілі дамымай
қалған балалардың сөйлеуінің интонациялық жағының ерекшеліктері Особенности
интонационной стороны речи дошкольников с фонетико –фонематическим
недоразвитием речи Features of the intonation side of speech of
preschoolers with phonetic and phonemic speech underdevelopment |
Калыбекова С.К. |
Даулетова К.А.
- Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №2 арнайы мектеп- интернатының
оқу ісі жөніндегі директордың орынбасары |
|
|
Сапар Шолпан Бекзатқызы |
||||||
|
8 |
Үсен Аружан
Ғаниқызы |
1901-21 |
Есту
қабілеті бұзылған балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту ерекшеліктері Особенности
развития творческих способностей у детей с нарушением слуха Features
of the development of creative abilities in children with hearing impairment |
Калыбекова С.К. |
Даулетова К.А.
- Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған №2 арнайы мектеп- интернатының
оқу ісі жөніндегі директордың орынбасары |
|
|
Ахмет Венера
Алтынбекқызы |
||||||
|
9.
9 |
Дауылбай Аружан
Рүстемқызы |
1901-11 |
Аутистік
спектрі бұзылған балалардың танымдық дағдыларын қалыптастыру әдістері Методы
формирования познавательных навыков детей с расстройствами аутистического
спектра. Methods for
developing cognitive skills of children with autism spectrum disorders. |
Акилбаева Г.И. |
Жамашева Ж.Р.
п.ғ.к. М.Әуезов
атындағы ОҚУ
|
|
|
Рыскулова
Асылай Алишерқызы |
||||||
|
10.
10 |
Қабылан Динара
Әміреханқызы |
1901-11 |
Сөйлеу тілі
бұзылған балалардың коммуникативті дағдыларын қалыптастырудың теориялық
негіздері Теоретические
основы формирования коммуникативных навыков детей с речевыми нарушениями Theoretical
foundations for the formation of communication skills of children with speech
disorders |
Акилбаева Г.И. |
Жамашева Ж.Р.
п.ғ.к. М.Әуезов
атындағы ОҚУ
|
|
|
Бектибай Зухра
Жантасбекқызы |
||||||
|
11.
11 |
Айту Шұғыла
Сыдыққызы |
1901-21 |
Сөйлеу тілінің
жалпы дамымауы бар балаларға дидактикалық ойындар арқылы түзету-дамыту
жұмыстарын жүргізу Проведение
коррекционно-развивающей работы с детьми с общим недоразвитием речевого языка
посредством дидактических игр. Carrying out
correctional and developmental work with children with general
underdevelopment of speech language through didactic games. |
Акилбаева Г.И. |
Жамашева Ж.Р.
п.ғ.к. М.Әуезов
атындағы ОҚУ
|
|
|
Абдусалимова
Гулмира Джангалиевна |
||||||
|
12.
12 |
Аязбай Дана
Ерболқызы |
1901-21 |
Логопедиялық
бекетте оқушылардың дыбыс айту
дағдыларын жетілдіру Совершенствование навыков звукопроизношения у
учащихся в условиях логопедических
пунктов Improving
students' pronunciation skills in speech therapy centers |
Керимбекова
Ж.У. |
Нуриддинова
Гульдана Адемовна – п.ғ.к. М.Әуезов ат.ОҚУ |
|
|
Дүйсехан Гүлім
Сапарханқызы |
||||||
|
13.
13 |
Шырынхан
Таңшолпан Қадірбекқызы |
1901-11 |
Интеллект
бұзылыстары бар мектеп жасына дейінгі балалардың мәнерлі сөйлеуін
қалыптастыру Формирование выразительности речи у дошкольников с нарушением
интеллекта Forming expressive speech in preschoolers with intellectual
disabilities |
Керимбекова
Ж.У. |
Нуриддинова
Гульдана Адемовна – п.ғ.к. М.Әуезов ат.ОҚУ |
|
|
Заитбекова
Айжамал Алибек кизи |
||||||
|
14.
14 |
Серікбаева
Жансая Мақсатқызы |
1901-11 |
Церебральды сал
ауруына шалдыққан балалардың артикуляциялық дағдыларын дамыту Развитие
артикуляционных навыков у детей с ДЦП Developing articulation skills in
children with cerebral palsy |
Керимбекова
Ж.У. |
Нуриддинова
Гульдана Адемовна – п.ғ.к. М.Әуезов ат.ОҚУ |
|
|
Аманхан Алуа Ғабитқызы |
||||||
|
15.
15 |
Асабай Әсел Сауранбекқызы |
1901-11 |
Мектеп жасына
дейінгі балалардың тұтықпасын психологиялық және логопедиялық зерттеу
Психолого-логопедическое исследование заикающихся детей дошкольного возраста Psychological
and speech therapy study of stuttering preschool children |
Керимбекова
Ж.У. |
Нуриддинова
Гульдана Адемовна – п.ғ.к. М.Әуезов ат.ОҚУ |
|
|
Алибек Бота Тасболатқызы |
||||||
|
16.
16 |
Калмаганбетова
Аяжан Ержанкизи |
1901-21 |
Дизартриясы бар мектеп жасына дейінгі балалардың мәнерлі сөйлеуін қалыптастыру. Формирование выразительности речи у дошкольников с дизартрией. Formation of expressive speech in preschoolers with dysarthria. |
Шатаева А.М. |
Длимбетова Бакжан Сериковна п.ғ.к., «Зияткер-білім» мектебінің директоры. |
|
|
Жұмахан Аяулым
Арманқызы |
||||||
|
17.
17 |
Қажмұхан Айдана Айдосқызы |
1901-11 |
Тұтықпасы бар балалармен логопедиялық сабақтарда музыкалық сүйемелдеудің
рөлі. Роль музыкального сопровождения на логопедических занятиях с заикающимися
детьми. The role of musical accompaniment in speech therapy sessions with
stuttering children. |
Шатаева А.М. |
Длимбетова Бакжан Сериковна п.ғ.к., «Зияткер-білім» мектебінің директоры. |
|
|
Байсейт Ақбаян Тоқбергенқызы
|
||||||
|
18.
18 |
Бағдатқызы Мереке |
1901-12к |
Аутистік спектрі бұзылған балаларда бастапқы фразалық сөйлеу дағдыларын
қалыптастыру. Формирование первоначальных навыков фразовой речи у детей с расстройством
аутистического спектра. Formation of initial skills of
phrasal speech in children with autism spectrum disorder.
|
Шатаева А.М. |
Длимбетова Бакжан Сериковна п.ғ.к., «Зияткер-білім» мектебінің директоры. |
|
|
Халбекова
Мадина Фахриддиновна |
1901-21 |
|||||
|
19.
19 |
Атажиева Мавлюда Машрабқызы |
1901-11 |
Бастауыш сынып
оқушыларында визуалды-кеңістіктік дисграфияны түзету Коррекция
зрительно-пространственной дисграфии у учащихся младших классов Correction of
visual-spatial dysgraphy in elementary school students |
Құдайбергенова
У.Ж. |
Тасова Асел Баймурзаевна,
Қожа Ахмет Ясау атындағы ХҚТУ, Фолософия докторы (PhD) |
|
|
Анарбек Ақнұр
Талғатқызы |
|
|||||
|
20.
20 |
Абдилей
Дилафруз Розханқызы |
1901-11 |
Аутизм спектрі
бұзылған үлкен мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы моторикасын дамыту Развитие
крупной моторики у детей старшего дошкольного возраста с расстройствами
аутистического спектра The development
of large motor skills in older preschool children with autism spectrum
disorders |
Құдайбергенова
У.Ж. |
Тасова Асел
Баймурзаевна, Қожа Ахмет Ясау атындағы ХҚТУ, Фолософия докторы (PhD) |
|
|
Сансызбай
Ақерке Отызбайқызы |
|
|||||
|
21.
21 |
Қуанышбек Айым |
1901-11 |
Қазақ-Орыс
билингвизмі бар бастауыш сынып оқушыларының жазу дағдыларын қалыптастыру Формирование
навыка письма у младших школьников с Казахско-Русским билингвизмом Formation of
writing skills in younger schoolchildren with Kazakh-Russian bilingualism |
Құдайбергенова
У.Ж. |
Тасова Асел
Баймурзаевна, Қожа Ахмет Ясау атындағы ХҚТУ, Фолософия докторы (PhD) |
|
|
Оразқұлова Әлия
Ғаниқызы |
||||||
|
22.
22 |
Джалғас Құралай
Байназарқызы |
1901-21 |
Аутизм спектрі
бұзылған мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативті қабілеттерін дамыту
ерекшеліктері Особенности
развития коммуникативных способностей дошкольников с расстройствами
аутистического спектра Features of the
development of communication abilities of preschoolers with autism spectrum
disorders |
Құдайбергенова
У.Ж. |
Тасова Асел
Баймурзаевна, Қожа Ахмет Ясау атындағы ХҚТУ, Фолософия докторы (PhD) |
|
|
Таубаева Ұлдана
Батырқызы |
|
|||||
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының жоспары
Ғылыми-зерттеу жұмыстарының жоспары
2024-2025 оқу жылының Ғылыми-зерттеу жұмыстарының жоспары
Оңтүстік Қазақстанның дамуының өзекті мәселелері: тарихи, саяси-әлеуметтік және философиялық аспектілері
Оңтүстік Қазақстанның дамуының өзекті мәселелері: тарихи, саяси-әлеуметтік және философиялық аспектілері
2024-2025 оқу жылынан бастап «Қазақстан
тарихы және қоғамдық пәндер»
кафедрасының ОПҚ «Оңтүстік
Қазақстанның дамуының өзекті мәселелері: тарихи, саяси-әлеуметтік және
философиялық аспектілері» атты кешенді ғылыми бағытта ғылыми зерттеу
жұмыстарын жүргізіп келеді.
Ғылыми бағыт шеңберіндегі жарияланымдар:
1.Mamraimov.S Orthodox Missionary ism in the Steppe
Region as a Regional Practice of Imperial Religious Policy in the late ХIХth – early
ХХth centuries, Bylye Gody. 2024. 1 Quartile (квартиль 1)
1. Сыздыкова Г.М. On
commodity-monet circulation in medieval cities of southern Kazakhstan,
International Topkapi congress IV, September 18-20, 2024 – Istanbul/ Международный конгресс современных разработок научных исследований. Топкапы, 18-20 сентября 2024 г., Стамбул
2. Сыздыкова Г.М The place and role of women in
science in Kazakhstan (on the example of the O. Zhanibekov South Kazakhstan
pedagogical university), International turkic and world women's studies
congress October 5, 2024, Atatürk University, Erzurum, Türkiye/ Международный
конгресс по тюркологии и всемирным женским исследованиям, 5 октября 2024 г.,
Университет Ататюрка, Эрзурум
3. Мамраев С.Соғыс жылдарындағы Солтүстік Кавказ
халықтарының Түркістан облысына күштеп қоныс аударылу тарихы – мұрағат
деректерін де. «Ұлт аманатын арқалаған
«Ақ жол» және Ханбибі Есенқарақызы» атты халықаралық ғылыми-теориялық конференция, Шымкент, 2 желтоқсан, 2024 ж.
4. Мамраев С. Жошы ұлысының дүние жүзі тарихын дағы
орны қандай? Шымкент келбеті, №86 (2233), 30
қазан, 2024 ж.
5. Мамраев С. Алтын Орда Өзге пікір, №43 (433), 14
қараша, 2024 ж.
6. Мамраев С. Жошы хан және оның ұлысы, Өзге пікір,
№43 (433), 14 қараша, 2024 ж.
7. Өтен Г. Қазақ тіліндегі медициналық терминдер
туралы«Мәдениет-Өркениет-Жаһаният контексіндегі гуманитарлық ғылым:тіл, этнос,
қоғам» атты халық аралық конгресс. Желтоқсан 2024. 578-580 бб. желтоқсан, 2024 ж.
8.Сағындықова
Б.Е Исследование духовно-нравственных ценностей студенческой молодежи в режиме мониторинга.
Потенциал современной науки. Материалы Международной научно-практической
конференции 28 ноября 2024 года (г. Прага, Чехия). 120-123 с.
9.
Бегдаулетова Қ. Уақыт өлшеміндегі ұлттық таным, Әділ Қазақстанның қалыптасуы
контексіндегі «Адал адам» прадигмасы ның маңызы атты ХҚТК, 2024 ж.
10.
Нонакова А.Оценка эффективности проектов гражданского общества Туркестанской
области // Потенциал современной науки. Материалы международной научно-практической
конференции 28 ноября 2024 года (г. Прага, Чехия). 120-123 с.
11.Нонакова
А. Оценка населением Туркестанской области актуальных проблем региона // Вектор
развития современной науки. Материалы международной
научно-практической конференции 28 ноября 2024 года (г. София, Болгария). 70-73
с.
Ұлттың рухани қайта өркендеу бағдарламасын жүзеге асырудағы отандық кескіндеменің дидактикалық әлеуеті
Ұлттың рухани қайта өркендеу бағдарламасын жүзеге асырудағы отандық кескіндеменің дидактикалық әлеуеті
"Психология" кафедрасының оқытушысы, педагогика ғылымдарының докторы, профессор