Т.А.Ә.: Әліпбек
Ардақ Зәуірбекқызы
Білімі:
2007-2009
жылдар кезеңі. Педагогика және психология.
Ғылыми
дәрежесі: педагогика ғылымдарының кандидаты.
13.00.01 - Жалпы педагогика, этнопедагогика, Педагогика және білім беру тарихы.
Кәсіби біліктілігі: Педагогика
және психология бакалавры.
Жұмыс тәжірибесі:
Академиялық:
Бұл
ұйымдағы жұмыс: 23 жыл – барлығы. 23 жыл – жоғары
оқу орындарында.
білім беру ұйымдарындағы бұрынғы
жұмыс орындары:
- 2002-2007 жылдары Шымкент
Халықаралық Қазақ-Түрік университетінің оқытушысы.Х. А. Ясауи;
- 2007 жылы-Шымкент Халықаралық
қазақ-түрік университетінің "Педагогика және психология" кафедрасының
аға оқытушысы.Х. А. Ясауи;
- 2008-2011 оқу жылында-Академиялық
инновациялық университеттің "Психология" кафедрасының аға оқытушысы.
- 2011-2018 оқу жылынан бастап
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық институтының
"Психология" кафедрасының аға оқытушысы;
- 2018 оқу жылының қыркүйегінен 2024
жылдың 20 желтоқсанына дейін "Психология"кафедрасының меңгерушісі.
– 2024 жылғы 20 желтоқсаннан бастап
қазіргі уақытқа дейін психология кафедрасының доценті қызметін атқарады.
Біліктілікті
арттыру: Күні көрсетілген кәсіби КЕАҚ - IQAA
41 біліктілігін арттыру туралы куәліктер / сертификаттар немесе кәсіби тіркеу
(Білім беру бағдарламалары мен оқытылатын пәндер бейіні бойынша)
Тілдік:
1. Қазақ тілін меңгеру деңгейін
бағалау жүйесі. 26.05.2023 Алматы қ. QAZTEST. 2. Pre-Intermediate ағылшын
тілінің деңгейлік курсы (144 сағат). 2024 жылғы 29 тамыз №18208. Pre-Intermediate ағылшын тілі
курсы (144 сағат). 2024 жылғы 29 тамыз №18208.
3. Мансапқа арналған ағылшын тілі мансапты дамытуға арналған ағылшын тілі. 4
қараша, 2024. Сoursera.org/ver
ify / ZLABSPCXVT78.
Халықаралық:
1. Positive
Psychology: Martin E.P. Seligman’s Visionary Science. COURSERA сертификаты. 11.05.2023.
https:\\coursera.org\verify\QJN86QRTD6PY. 2. Positive Psychology: Character,
Grit and Research Methods. COURSERA сертификаты. 12.05.2023.
https:\\coursera.org\verify\7Q4MNVM45UP2. 3. Diversity and Inclusion in
Education. COURSERA University of Glasgow. 24.04.2024. 4. Social Psychology.
COURSERA. University of Wesleyan. 11.04.2024. 5. Coursera Développement
psychologique de l ' enfant (жас психологиясы). 11 қараша, 2024https: / / Coursera. org /
verify / m3r383nl9xdp
Кәсіби:
1. "Білім берудегі Менеджмент" курсы, НБА" Алтынсарин курстары" сессиясының бағдарламасы бойынша ҚР педагогтерінің біліктілігін арттыру.Ы. Алтынсарин, 72 сағат. - Алматы, 2021. 2. Қолданбалы ғылымдар университеті Хаме үйлестіретін педагогикалық білім беру әлеуетін күшейту жобасы шеңберінде біліктілікті арттыру жөніндегі іс-шараларға (72 сағат) қатысқаны үшін. 31.01.2023 Финляндия. Хаме Университеті. 72 сағат. 3. "Инклюзивті білім беру моделі" SAVVY BUSINESS. Түркістан 04.06-14.06.2024. 4. "Мектептердегі қорқыту, скулшутинг және кибераддикцияның алдын алу" (80 сағат) №18208.
Академиялық емес тәжірибе: жоқ.
Кәсіби ұйымдарға мүшелік: кезең: жоқ
Марапаттар мен сыйлықтар: Кезең: атауы
- 2022 жылы ҚР ЖОО-ның үздік оқытушысы атанды - 2022.
- 2024 жылы Қазақстан Республикасының ғылым саласындағы ерекше еңбегі үшін "ғылымды дамытудағы еңбегі үшін" төсбелгісімен марапатталған.
Қызмет көрсету саласындағы қызмет: кезең: (мекеме шегінде және одан тыс)
Жарияланымдар мен презентациялар: кезең:
(Соңғы бес жылдағы ең маңыздысы, білім беру бағдарламалары мен оқытылатын пәндер бейіні бойынша бестен аспайтын Жарияланымдар) - атауы, бірлескен авторлары (бар болса), жарияланған/тұсаукесер орны, күні.
1. Білім беру ортасын ақпараттандыру және виртуалды қауымдастықтар факторлар ретінде-қазіргі оқушыға психологиялық-педагогикалық әсер ету //Педагогика және психология. Абай атындағы ҚазҰПУ Ғылыми-әдістемелік журналы.- Алматы, 2021, №4 (49).-Б. 134-143. (Бірлескен авторлар: Таутаева Г.Б., Көшербаева А.Н. https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/552/772.2.
2. Психосоматикалықбұзылыстарда
гештальт терапиясының әділеті қолдану. Абай атындағы ҚазҰУ-нің ХАБАРШЫСЫ,
"Психология" сериясы №1(70),
2022ж. 321-327б. https://bulletin-psychology.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/627/522.3.
3. Оқушылардың оқушыларының
шығармашылдық белгісін дамыту. Абай атындағы ҚазҰУ-нінің ХАБАРШЫСЫ,"
Педагогика және психология " сериясы №3
(52), 2022ж. 157-164бб. https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1237/836.
4. Жасоспірімдік кезенде көрініс
беретін агрессиялық минез-құлықмәселесі. Абай атындағы ҚазҰУ-нің
"Педагогика және психология" журналдары, №1.
2023. Алматы, 147-155бб. https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1137/901.
5. Ақпараттық білім беру жағдайында
денсаулық сақтау технологиясы пайдаланудың үмкиндіктері. Абай атындағы
ҚазҰУ-нің "Педагогика және психология" журналдары, №1.
2023. Алматы, 72-80 бб.
https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/430
6. Causes of
aggression that occurs in adolescence and ways to eliminate it. Абай атындағы ҚазҰУ-нінің "Педагогика және психология" журналдары, №2 (55), 2023. 171-178бб. https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/article/view/1139/933.
7. The
system of training future teacher for the formation of pupils’ thinking El
sistema de entrenamiento de futuros docentes para la formación del pensamiento
de los alumnos Baimanova, U., Torybayeva, J., Orazov, S., Nuridinova, G.,
Alipbek, A. Opcion, 2019, 35 (арнайы зерттеу 23),
890-903 беттер
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57212467639.
8. Formation
of professional competencies of a future foreign language teacher in the field
of distance education Aida, S., Ainur, Z., Ardak,
A., ...Perizat, K., Gulnara, R.
World
Journal on Educational Technology: ағымдағы зерттеулер, 2022, 14 (1), 268-281 беттер, https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57212467639.3. 9. Ainagul, R., Kalipa, A., Aida,
N., Ardak, A. & Mentay, S., (2022). Training of future psychologists on
suicide prevention among adolescents based on work with parents. Cypriot
Journal of Educational Science. 17(6), 2161-2174 https://doi.org/10.18844/cjes.v17i6.7555 https://eric.ed.gov/?id=EJ1350088.
Мақаланың толық атауы, шығыс деректері, сілтемелер
Жаңа ғылыми әзірлемелер: (жаңа кәсіби, тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің қысқаша тізімі, ғылыми немесе тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердегі авторлық немесе бірлескен авторлық).
2023-2025 оқу жылында ғылым және жоғары білім министрлігінің гранттық қаржыландыруы негізінде "SAKERS халықаралық шкаласы (модификация нұсқасы) арқылы мектепте білім беру ортасын дамыту әлеуетін кешенді психологиялық-педагогикалық бағалау теориясы мен технологиясы" ғылыми жобасын орындаушы Еуропа: Болгария, Греция, Азия: Түркия елдерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарымен жүйелі және жоспарлы түрде айналысты, Үндістан елдеріндегі ғылыми-практикалық конференцияларға белсенді қатысып, озық педагогикалық-психологиялық тәжірибе жинақтады.