Т.А.Ә.: Торыбаева Жәмиля Заханқызы
Білімі: жоғары, Абай атындағы Қазақ педагогикалық институты
(1988), жоғары білімнен кейінгі білімі: аспирантура- М.Әуезов атындағы
ОҚМУ(2000); докторантура - М.Әуезов
атындағы ОҚМУ(2007).
Ғылыми дәрежесі, атағы:
педагогика ғылымдарының кандидаты: 13.00.01 - Жалпы педагогика, педагогика
және білім беру тарихы, этнопедагогика, (2001), доцент:
13.00.00-
Педагогика (2006), педагогика ғылымдарының
докторы: 13.00.01 - Жалпы педагогика, педагогика және білім беру тарихы,
этнопедагогика, (2010), профессор: 13.00.00- Педагогика (2016)
Кәсіби
біліктілігі: Педагогика және
психология бакалавры (2020).
Жұмыс
тәжірибесі: Барлығы – 41 жыл, ғылыми – педагогикалық – 27 жыл (ЖОО).
Академиялық:
Бұл ұйымдағы
жұмыс: 8 жыл. 31 жыл –
жоғары оқу орындарында.
Білім беру ұйымдарындағы бұрынғы жұмыс орындары:
- 1997-2007 жж. аралығында М.О.Ауезов
атындағы ОҚМУ-да «Жалпы педагогика және этнопедагогика» кафедрасында –
аға оқытушы, доцент м.а.
- 2007-2011 жылдары Қ.А.Ясауи атындағы ХҚТУ ШИ «Педагогика және психология»
кафедрасының доценті
- 2011-2015 жылдары
Қ.А.Яссауи атындағы ХҚТУ Жалпы психология
кафедрасының меңгерушісі
- 2016-2024 жылары Қ.А.Ясауи атындағы ХҚТУ-да Педагогика және психология кафедрасының профессоры қызметін атқарған.
- 2024 жылғы 02 қыркүйектен бастап қазіргі уақытқа дейін психология кафедрасының профессоры қызметін атқарады.
Біліктілікті
арттыру:
Тілдік:
1. Қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалау жүйесі. 26.06.2022
Түркістан қ. QAZTEST. 2.Intermediate ағылшын тілінің деңгейлік курсы (144
сағат), 2019
Халықаралық:
Certificate of traneership of international education
movement “CyberProfessor”, Brussels, Belgium, 2022
Кәсіби:
1)Консультант
личностного роста, Союз психологов Казахстана, 2019;2) Психология и развитие
личности, КМЦПК,2020; 3) Қашықтықтан ББ технологиялары бойынша сабақ беру
және бағалау, ХҚТУ, 2020; 4) Инклюзивті білім беру (72), 2020; 5) Білім
жүйелері, Алматы қ,.2020; 6)Психикалық
денсаулық профилактикасы және суицид превенциясы, 2020; 7) Жоғары мектеп
педагогикасы, Алматы қ., 2021; 8)Ethics in biomedical research, 2022
Академиялық
емес тәжірибе: Бар:
1988-1994 жж.- жалпы орта мектебінде
биология пәні мұғалімі
2004-2006жж – Педагогикалық кадрлардың біліктілігін амрттыру және қайта
даярлау институтында- кафедра меңгерушісі
Кәсіби
ұйымдарға мүшелік: Ресей жаратылыстану ғылым академиясына
корреспондент-мүшелікке қабылданды (диплом № 4890 от 27.02.2012 г.); 2017
жылы Қазақстан Педагогикалық ғылымдар
Академиясының толық мүшесі (академигі)
болып сайланды (диплом ТМ № 0184).
Марапаттар мен
сыйлықтар: ҚР ЖОО үздік оқытушысы төсбелгісі
(2013 ж.),
университеттің дамуына қосқан ерекше үлес үшін 30 жылдық мерейтойлық Ясауи төс
белгісімен (2022) марапатталған.
Қызмет көрсету
саласындағы қызмет: кезең: (мекеме шегінде және одан тыс)
Жарияланымдар
мен презентациялар: кезең: жалпы ғылыми
еңбеқтерінің саны - 230, оның iшiнде 9 монография, 30 оқу құралы, 3 электрондық
оқу құрал, 27 оқу-әдістемелік құралдар мен нұсқаулар, 11 мақала импакт факторы
нөлден жоғары басылымда.
Монографиялар:
1.Heallthy lifestyle of students: work of school, family and society: Monograph. USA California, San Francisco: B&M Publishing, 2019.-128p DOI: http://doi.org/10.15350/9781941655986
2.Ensuring Psychological Safety and Healthy Lifestyle among Students:
Theory and Practice:Monograph Shymkent, 2024.-172p. (Авторлық бірлестікте: А.Н. Жорабекова, М.У.Тусеев,А.Лауланбеков)
Оқу құралдар:
1.Педагогикалық-психологиялық
практикум: кейс әдісін қолдану әдістемесі: Туркестан, 2020.-120б (Авторлық бірлестікте: М.Тусеев)
2.Psychology and Human development: Turkistan, 2020.-168p. (Авторлық бірлестікте: U.Baimanova)
Девиантты
мінез-құлықты оқушылармен жұмыс жүргізу әдістемесі. Түркістан: Ахмет Ясауи атындағы ХҚТУ, 2020.-130б. (Авторлық
бірлестікте: Л.Атаханова)
3.Педагогикалық
кейстер: теориясы мен технологиясы: эл.оқу құрал, авторлық куәлік №16836 21.04.2021(Авторлық
бірлестікте: М.Тусеев, Қ. Ибрагим)
4.Девиантты
мінез-құлықты оқушылармен жұмыс жүргізу әдістемесі. Алматы: Лантар Трейд, 2021 9,8 б.т (Авторлық бірлестікте:
Л.Атаханова)
5.Қазіргі
жоғары мектептің оқу үдересін басқару. Алматы:
Лантар Трейд, 2021 12 б.т (Авторлық бірлестікте: Б.Ортаев)
6.Білім беру
үдерісінде денсаулық сақтау технологияларын қолдану әдістемесі. Алматы: ADAL KITAP, 2023.-140б (Авторлық
бірлестікте: А.Лауланбеков)
7.Салауатты және қауіпсіз білім беру ортасын құру технологиясы: оқу құралы. Түркістан: Қожа Ахмет
Ясауи атындағы ХҚТУ, 2023. – 172 б. (Авторлық
бірлестікте: А.Н. Жорабекова, М.У.Тусеев)
8.Денсаулық
сақтайтын білім беру ортасындағы студенттердің волонтерлік қызметі: оқу құралы. Шымкент, 2024.-136б (Авторлық
бірлестікте: А.Н. Жорабекова, М.У.Тусеев,
Жаркинбаева Д.С.)
Web of Science және Scopus журналындағы жариялымдар:
1.Training of
future teacher for assessment of results of teaching in the context of
formation of its technological competence/ AD ALTA Journal of inter- disciplinary research https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000481604700012 - Web of Science Q3 (35-49) (Авторлық бірлестікте: A.Bekbolatova, S. Tuna, B.Ortayev, B.Auyezov, U.Rakhmet)
2.The system of training future
teacher for the formation of pupils’ thinking/ Opcion.-2019.-V.35.- Especial No.23 (2019).-P.890-903 .ISSN 1012-1587 (Авторлық
бірлестікте: U.Baimanova, Sh.Orazov, G.
Nuridinova, A. Alipbek)
3.Experience of the patriotic education of university
students based on ethno-cultural traditions of the Kazakh People / Utopia y Praxis
Latinoamericana; ISSN 1315-5216; ISSN-e 2477-9555 Ano 24, n° Extra 6, 2019, pp.
265-273 (Авторлық бірлестікте: G. Musakhanova, A. Kalybekova, A. Aitzhanova, L. Buletova)
4.Ensuring the safety of learning and teaching environments / World Journal on Educational Technology:
Current Issues.-Vol.13, Issue 4, Cyprus: Science Park Research Organization
& Counselling, 2021, P. 1029-1039 (Білім беру саласында процентиль – 51)
(Авторлық бірлестікте: M.Tusseyev, K.Ibragim, A.Gurbanova, G.Nazarova)
5.Distance learning situations and the formation of responsible attitudes to
health of school children / Cypriot
Journal of Educational Sciences.-Vol.16, Issue 5, Cyprus: Birlesik Dunya
Yenilik Arastirma ve Yayıncilik Merkezi, 2021, P. 2586–2597 (Білім беру
саласында процентиль – 33) 0,75 (Авторлық бірлестікте: Alibi, L.,
Zhorabekova, A., Dzhunisbekovna, K.D.)
6.The formation
of Polylingual personality in the school system of Kazakhtan / Cypriot Journal
of Educational Sciences.-Vol.16, Issue 5, Cyprus: Birlesik Dunya Yenilik
Arastirma ve Yayıncilik Merkezi, 2021, P. 2586–2597 (Білім беру саласында
процентиль – 36) (Авторлық бірлестікте: B.Toybekova, F.Yerekhanova,
A.Kuralbayeva, E.Kerimbaev, A.Zhorabekova).
7Developing health-saving competence
of pre-service teachers in Kazakhstan/Retos.-2024.- № 60.-Р.1140-1148. doi: https://doi.org/10.47197/retos.v60.105881 ) (Авторлық бірлестікте: Laulanbekov A,, Tusseyev M.)
Комитет
тізіміндегі журналдағы мақалалар
1.Организация внеурочной
деятельности учащихся в ракурсе развития их коммуникативной компетентности/Қазақстаннның ғылымы мен өмірі.-2020.-№1
- С.108-111 (Авторлық
бірлестікте: Нуридинова Г.А.,
Жорабекова А.Н.)
2.Реализация
потенциала дисциплины «Иностранный язык» в системе патриотического воспитания
студентов/ Вестник Академии педагогических
наук Казахстана.-2020.-№1.-С.102-108 111
(Авторлық бірлестікте: Калыбекова А.А., Мусаханова Г.М.)
3.Девиантты
мінез-құлықты балалар психологиялық-педагогикалық проблема ретінде/ Қазақстаннның ғылымы мен
өмірі.-2020.-№4/1 - Б.237-241 (Авторлық
бірлестікте: Атаханова Л.М., Шынпейс
Г.П.)
4.Баланың
оқу процесінен аластауының психологиялық механизмдеріВестник АПН
Казахстана.-2020.-№4.-С.133-139 (Авторлық
бірлестікте: М.Тусеев)
5.Опыт применения технологии
кейс-стади в подготовке будущего педагога-психолога/ Вестник
Ошского университета.-2020.-№4.-С.270-276. (Авторлық бірлестікте:
М.Тусеев)
6.Future teacher-psychologist
training for work with deviant behavior pupils / Вестник ЖенПУ.- 2020.-№3 - С.108-111 (Авторлық
бірлестікте: L.M.Atakhanova , A.N. Zhorabekova)
7.The future teacher-psychologist training for the
prevention of suicidal behavior in adolescents / Абай атындағы ҚазҰПУ- нің Хабаршысы, Психология сериясы.-2021.-№3 (68).-Б.180-191 (Авторлық бірлестікте: K.Baktybaeva,
A.Mataeva)
8.Жасөспірімдердің суицидтік
мінез-құлқын алдын-алуға болашақ педагог-психологтың даярлығын қалыптастыру/ Торайғыров университетінің Хабаршысы,
Педагогикалық сериясы.-2021.-№47-Б.441-452
9.Система подготовки будущего
учителя английского языка к формированию критического мышления школьников/ Наука, новые технологии и инновации
Кыргызстана.-2021.-№ 7.-С.254-260. (Авторлық бірлестікте: Беркимбаев
К.М., Байманова У.Ш.)
10.Білімдік ортанаң
психологиялық қауіпсіздігі маңызды педагогикалық мәселе ретінде / Торайғыров университетінің Хабаршысы,
Педагогикалық сериясы.-2022.-№3-Б.349-357. (Авторлық бірлестікте: Тусеев
М., Собкин В.С.)
11.Студенттердің денсаулықты сақтау құзыреттілігін
дене тәрбиесі құралдары арқылы
қалыптастыру/ Дене тәрбиесі теориясы
мен әдістемесі.-2022.-№3-Б.79-87. (Авторлық бірлестікте: Лауланбеков
А.Б., Битабаров Е.А.)
12.Болашақ мұғалімнің денсаулықты сақтау құзыреттілігін
қалыптастыру үдерісін модельдеу / Абылай
хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ Хабаршысы, Педагогикалық сериясы.-2022.-№4-Б.23-34.
(Авторлық бірлестікте: Лауланбеков А.Б.,
Битабаров Е.А.)
13.Болашақ педагогтардың денсаулықты сақтау
құзыреттілігін қалыптастыру жүйесі/ Дене тәрбиесі теориясы мен
әдістемесі.-2023.-№1-Б.21-27. (Авторлық бірлестікте: Лауланбеков А.Б., Битабаров Е.А.)
14.The
Problem of Organizing Volunteer Activities to Provide a Safe Educational
Environment from the
Perspective of a
Healthy Lifestyle of
Student Youth/ Ясауи
университетінің хабаршысы. – 2023. – No3(129).– Б. 211–223. (https://journals.ayu.edu.kz/index.php/habarshy/article/view/2727/623). (Авторлық бірлестікте: Tusseyev M., Zhorabekova A.)
15.Білімдік ортаның қауіпсіздігі мен салауаттылығын қамтамасыз етудегі волонтерлік қызметті ұйымдастырудың психологиялық аспектілері // Абай атындағы Қаз ҰПУ-нің Хабаршысы, «Психология» сериясы.-2024.-№3 (80).-Б.127-137 (Авторлық бірлестікте: Тусеев М., Лауланбеков А.Б.)
Жаңа ғылыми
әзірлемелер: (жаңа кәсіби,
тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің қысқаша тізімі, ғылыми немесе
тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердегі авторлық немесе бірлескен авторлық).
1.«Жаңартылған
білім беру жағдайындағы білім беру ұйымдарындағы оқу тәрбие үдерісін жетілдіру»
атты ғылыми ізденіс жұмыстарының жетекшісі;
2.ҚР ҒЖБМ ҒК 03.08.2023 жылғы № 267/23-25 келісім-шарт негізіндегі AP19679648 «Жаңа Қазақстан жастарын салауатты өмір салтына бейімдейтін қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз етуге волонтерлік іс-әрекетті ұйымдастыру» атты гранттық жобаның жетекшісі.
Қосымша
ақпарат: 13.00.01 – «Жалпы педагогика,
педагогика жіне білім тарихы, этнопедагогика», 6D010300 мамандығы бойынша 3РhD
докторына жетекшілік жасады.