Zhanibekov university logo
Image

Психология

Кафедра Тарих және педагогика
Image

Торыбаева Жәмиля Заханқызы

zhamilya.zahanovna@okmpu.kz

Т.А.Ә.: Торыбаева Жәмиля Заханқызы

Білімі: жоғары, Абай атындағы Қазақ педагогикалық институты (1988), жоғары білімнен кейінгі білімі: аспирантура- М.Әуезов атындағы ОҚМУ(2000); докторантура -  М.Әуезов атындағы ОҚМУ(2007).

Ғылыми дәрежесі, атағы:  педагогика ғылымдарының кандидаты: 13.00.01 - Жалпы педагогика, педагогика және білім беру тарихы, этнопедагогика, (2001),  доцент: 13.00.00- Педагогика (2006),  педагогика ғылымдарының докторы: 13.00.01 - Жалпы педагогика, педагогика және білім беру тарихы, этнопедагогика, (2010), профессор: 13.00.00- Педагогика (2016)

Кәсіби біліктілігі: Педагогика және психология бакалавры (2020).

Жұмыс тәжірибесі: Барлығы – 41 жыл, ғылыми – педагогикалық – 27 жыл (ЖОО).

Академиялық:

Бұл ұйымдағы жұмыс: 8 жыл. 31 жыл – жоғары оқу орындарында.

Білім беру ұйымдарындағы бұрынғы жұмыс орындары:

- 1997-2007 жж. аралығында М.О.Ауезов атындағы ОҚМУ-да «Жалпы педагогика және этнопедагогика» кафедрасында – аға оқытушы,   доцент м.а.

- 2007-2011 жылдары Қ.А.Ясауи атындағы ХҚТУ ШИ «Педагогика және психология» кафедрасының  доценті

- 2011-2015 жылдары Қ.А.Яссауи атындағы ХҚТУ Жалпы психология кафедрасының меңгерушісі

- 2016-2024 жылары Қ.А.Ясауи атындағы ХҚТУ-да Педагогика және психология кафедрасының профессоры қызметін атқарған.

2024 жылғы 02 қыркүйектен бастап қазіргі уақытқа дейін психология кафедрасының профессоры қызметін атқарады.

Біліктілікті арттыру:

Тілдік:

1. Қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалау жүйесі. 26.06.2022 Түркістан қ. QAZTEST. 2.Intermediate ағылшын тілінің деңгейлік курсы (144 сағат), 2019

Халықаралық:

Certificate of traneership of international education movement “CyberProfessor”, Brussels, Belgium, 2022

Кәсіби:

1)Консультант личностного роста, Союз психологов Казахстана, 2019;2) Психология и развитие личности, КМЦПК,2020; 3) Қашықтықтан ББ технологиялары бойынша сабақ беру және бағалау, ХҚТУ, 2020; 4) Инклюзивті білім беру (72), 2020; 5) Білім жүйелері, Алматы қ,.2020;  6)Психикалық денсаулық профилактикасы және суицид превенциясы, 2020; 7) Жоғары мектеп педагогикасы, Алматы қ., 2021; 8)Ethics in biomedical research, 2022

Академиялық емес тәжірибе: Бар:

1988-1994 жж.- жалпы орта мектебінде биология пәні мұғалімі

2004-2006жж – Педагогикалық кадрлардың біліктілігін амрттыру және қайта даярлау институтында- кафедра меңгерушісі

Кәсіби ұйымдарға мүшелік: Ресей жаратылыстану ғылым академиясына корреспондент-мүшелікке қабылданды (диплом № 4890 от 27.02.2012 г.); 2017 жылы  Қазақстан Педагогикалық ғылымдар Академиясының  толық мүшесі (академигі) болып сайланды (диплом ТМ № 0184).

Марапаттар мен сыйлықтар: ҚР ЖОО үздік оқытушысы төсбелгісі (2013 ж.), университеттің дамуына қосқан ерекше үлес үшін 30 жылдық мерейтойлық Ясауи төс белгісімен (2022)  марапатталған.

Қызмет көрсету саласындағы қызмет: кезең: (мекеме шегінде және одан тыс)

Жарияланымдар мен презентациялар: кезең: жалпы ғылыми еңбеқтерінің саны - 230, оның iшiнде 9 монография, 30 оқу құралы, 3 электрондық оқу құрал, 27 оқу-әдістемелік құралдар мен нұсқаулар, 11 мақала импакт факторы нөлден жоғары басылымда.

Монографиялар: 

1.Heallthy lifestyle of students: work of school, family and society: Monograph. USA California, San Francisco: B&M Publishing, 2019.-128p    DOI: http://doi.org/10.15350/9781941655986

2.Ensuring Psychological Safety and Healthy Lifestyle among Students: Theory and Practice:Monograph Shymkent, 2024.-172p. (Авторлық бірлестікте: А.Н. Жорабекова, М.У.Тусеев,А.Лауланбеков)

Оқу құралдар:

1.Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс әдісін қолдану әдістемесі: Туркестан, 2020.-120б (Авторлық бірлестікте: М.Тусеев)

2.Psychology and Human development: Turkistan, 2020.-168p. (Авторлық бірлестікте: U.Baimanova)

Девиантты мінез-құлықты оқушылармен жұмыс жүргізу әдістемесі. Түркістан: Ахмет Ясауи атындағы ХҚТУ, 2020.-130б. (Авторлық бірлестікте: Л.Атаханова)

3.Педагогикалық кейстер: теориясы мен технологиясы: эл.оқу құрал, авторлық куәлік №16836 21.04.2021(Авторлық бірлестікте: М.Тусеев, Қ. Ибрагим)

4.Девиантты мінез-құлықты оқушылармен жұмыс жүргізу әдістемесі. Алматы: Лантар Трейд, 2021 9,8 б.т (Авторлық бірлестікте: Л.Атаханова)

5.Қазіргі жоғары мектептің оқу үдересін басқару. Алматы: Лантар Трейд, 2021 12 б.т (Авторлық бірлестікте: Б.Ортаев)

6.Білім беру үдерісінде денсаулық сақтау технологияларын қолдану әдістемесі. Алматы: ADAL KITAP, 2023.-140б (Авторлық бірлестікте: А.Лауланбеков)

7.Салауатты және қауіпсіз білім беру ортасын құру технологиясы: оқу құралы. Түркістан: Қожа Ахмет Ясауи атындағы ХҚТУ, 2023. – 172 б. (Авторлық бірлестікте: А.Н. Жорабекова, М.У.Тусеев)

8.Денсаулық сақтайтын білім беру ортасындағы студенттердің волонтерлік қызметі: оқу құралы. Шымкент, 2024.-136б   (Авторлық бірлестікте: А.Н. Жорабекова, М.У.Тусеев, Жаркинбаева Д.С.)

Web of Science және Scopus журналындағы жариялымдар:

1.Training of future teacher for assessment of results of teaching in the context of formation of its technological competence/ AD  ALTA  Journal of inter- disciplinary research https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000481604700012 - Web of Science Q3 (35-49) (Авторлық бірлестікте: A.Bekbolatova, S. Tuna,  B.Ortayev, B.Auyezov, U.Rakhmet)

2.The system of training future teacher for the formation of pupils’ thinking/ Opcion.-2019.-V.35.- Especial No.23 (2019).-P.890-903 .ISSN 1012-1587 (Авторлық бірлестікте: U.Baimanova, Sh.Orazov, G. Nuridinova, A. Alipbek)

3.Experience of the patriotic education of university students based on ethno-cultural traditions of the Kazakh People / Utopia y Praxis Latinoamericana; ISSN 1315-5216; ISSN-e 2477-9555 Ano 24, n° Extra 6, 2019, pp. 265-273 (Авторлық бірлестікте: G. Musakhanova, A. Kalybekova, A. Aitzhanova, L. Buletova)

4.Ensuring the safety of learning and teaching environments / World Journal on Educational Technology: Current Issues.-Vol.13, Issue 4, Cyprus: Science Park Research Organization & Counselling, 2021, P. 1029-1039 (Білім беру саласында процентиль – 51) (Авторлық бірлестікте: M.Tusseyev, K.Ibragim, A.Gurbanova, G.Nazarova)
5.Distance learning situations and the formation of responsible attitudes to health of school children / Cypriot Journal of Educational Sciences.-Vol.16, Issue 5, Cyprus: Birlesik Dunya Yenilik Arastirma ve Yayıncilik Merkezi, 2021, P. 2586–2597 (Білім беру саласында процентиль – 33) 0,75 (Авторлық бірлестікте: Alibi, L., Zhorabekova, A., Dzhunisbekovna, K.D.)

6.The formation of Polylingual personality in the school system of Kazakhtan / Cypriot Journal of Educational Sciences.-Vol.16, Issue 5, Cyprus: Birlesik Dunya Yenilik Arastirma ve Yayıncilik Merkezi, 2021, P. 2586–2597 (Білім беру саласында процентиль – 36) (Авторлық бірлестікте: B.Toybekova, F.Yerekhanova, A.Kuralbayeva, E.Kerimbaev, A.Zhorabekova).

7Developing health-saving competence of pre-service teachers in Kazakhstan/Retos.-2024.- № 60.-Р.1140-1148. doi: https://doi.org/10.47197/retos.v60.105881 ) (Авторлық бірлестікте: Laulanbekov A,, Tusseyev M.)

Комитет тізіміндегі журналдағы мақалалар

1.Организация внеурочной деятельности учащихся в ракурсе развития их коммуникативной компетентности/Қазақстаннның ғылымы мен өмірі.-2020.-№1 - С.108-111  (Авторлық бірлестікте: Нуридинова Г.А., Жорабекова А.Н.)

2.Реализация потенциала дисциплины «Иностранный язык» в системе патриотического воспитания студентов/ Вестник Академии педагогических наук Казахстана.-2020.-№1.-С.102-108 111  (Авторлық бірлестікте: Калыбекова А.А., Мусаханова Г.М.)

3.Девиантты мінез-құлықты балалар психологиялық-педагогикалық проблема ретінде/ Қазақстаннның ғылымы мен өмірі.-2020.-№4/1 - Б.237-241 (Авторлық бірлестікте: Атаханова Л.М., Шынпейс Г.П.)

4.Баланың оқу процесінен аластауының психологиялық механизмдеріВестник АПН Казахстана.-2020.-№4.-С.133-139 (Авторлық бірлестікте: М.Тусеев)

5.Опыт применения технологии кейс-стади в подготовке будущего педагога-психолога/  Вестник Ошского университета.-2020.-№4.-С.270-276. (Авторлық бірлестікте: М.Тусеев)

6.Future teacher-psychologist training for work with deviant behavior pupils / Вестник ЖенПУ.- 2020.-№3 - С.108-111 (Авторлық бірлестікте: L.M.Atakhanova , A.N. Zhorabekova)

7.The future  teacher-psychologist training for the prevention of suicidal behavior in adolescents / Абай атындағы ҚазҰПУ- нің Хабаршысы, Психология сериясы.-2021.-№3 (68).-Б.180-191  (Авторлық бірлестікте: K.Baktybaeva, A.Mataeva)

8.Жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқын алдын-алуға болашақ педагог-психологтың даярлығын қалыптастыру/ Торайғыров университетінің Хабаршысы, Педагогикалық сериясы.-2021.-№47-Б.441-452

9.Система подготовки будущего учителя английского языка к формированию критического мышления школьников/ Наука, новые технологии и инновации Кыргызстана.-2021.-№ 7.-С.254-260. (Авторлық бірлестікте: Беркимбаев К.М., Байманова У.Ш.)

10.Білімдік ортанаң психологиялық қауіпсіздігі маңызды педагогикалық мәселе ретінде / Торайғыров университетінің Хабаршысы, Педагогикалық сериясы.-2022.-№3-Б.349-357. (Авторлық бірлестікте: Тусеев М., Собкин В.С.)

11.Студенттердің денсаулықты сақтау құзыреттілігін дене  тәрбиесі құралдары арқылы қалыптастыру/ Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі.-2022.-№3-Б.79-87. (Авторлық бірлестікте: Лауланбеков А.Б.,  Битабаров Е.А.)

12.Болашақ мұғалімнің денсаулықты сақтау құзыреттілігін қалыптастыру үдерісін модельдеу / Абылай хан атындағы ҚазХҚжәнеӘТУ Хабаршысы, Педагогикалық сериясы.-2022.-№4-Б.23-34. (Авторлық бірлестікте: Лауланбеков А.Б.,  Битабаров Е.А.)

13.Болашақ педагогтардың денсаулықты сақтау құзыреттілігін қалыптастыру жүйесі/  Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі.-2023.-№1-Б.21-27.  (Авторлық бірлестікте: Лауланбеков А.Б.,  Битабаров Е.А.)

14.The Problem of Organizing Volunteer Activities to Provide a Safe  Educational  Environment  from  the  Perspective  of  a  Healthy  Lifestyle  of  Student  Youth/ Ясауи университетінің хабаршысы. – 2023. – No3(129).– Б. 211–223. (https://journals.ayu.edu.kz/index.php/habarshy/article/view/2727/623). (Авторлық бірлестікте: Tusseyev M., Zhorabekova A.)

15.Білімдік ортаның қауіпсіздігі мен салауаттылығын қамтамасыз етудегі волонтерлік қызметті ұйымдастырудың психологиялық аспектілері // Абай атындағы Қаз ҰПУ-нің Хабаршысы, «Психология» сериясы.-2024.-№3 (80).-Б.127-137 (Авторлық бірлестікте: Тусеев М., Лауланбеков А.Б.)

Жаңа ғылыми әзірлемелер: (жаңа кәсіби, тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің қысқаша тізімі, ғылыми немесе тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердегі авторлық немесе бірлескен авторлық).

1.«Жаңартылған білім беру жағдайындағы білім беру ұйымдарындағы оқу тәрбие үдерісін жетілдіру» атты ғылыми ізденіс жұмыстарының жетекшісі;

2.ҚР ҒЖБМ ҒК 03.08.2023 жылғы № 267/23-25 келісім-шарт негізіндегі AP19679648 «Жаңа Қазақстан жастарын салауатты өмір салтына бейімдейтін қауіпсіз білім беру ортасын қамтамасыз етуге волонтерлік іс-әрекетті ұйымдастыру» атты гранттық жобаның жетекшісі.

Қосымша ақпарат: 13.00.01 – «Жалпы педагогика, педагогика жіне білім тарихы, этнопедагогика», 6D010300 мамандығы бойынша 3РhD докторына жетекшілік жасады.

 

Оқу материалдары

Оқу құралы

Ақп. 3, 2025, 12:39 Т.Ж.