Т.А.Ә.: Досанова Мақпал Мұсабекқызы
Білімі:
2002-2006 жылдар кезеңі. Педагогика
2006-2008 жылдар кезеңі. Педагогика және психология.
Ғылыми дәрежесі: Педагогика және
психология ғылымдарының магистрі.
Кәсіби
біліктілігі: Педагогика бакалавры.
Жұмыс
тәжірибесі:
Академиялық:
Бұл
ұйымдағы жұмыс: 17
жыл – барлығы. 17
жыл – жоғары оқу орындарында.
білім беру ұйымдарындағы бұрынғы
жұмыс орындары:
-2007-2013 жылдары Түркістан қаласы Халықаралық Қазақ-Түрік университетінің
оқытушысы.
Х. А. Ясауи;
-2013-2025
жылдары Шымкент қаласы Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан
педагогикалық университетінің "Психология" кафедрасының оқытушысы қызметін атқарады.
Біліктілікті арттыру: Күні
көрсетілген кәсіби КЕАҚ - IQAA 41 біліктілігін арттыру туралы куәліктер /
сертификаттар немесе кәсіби тіркеу (Білім беру бағдарламалары мен оқытылатын
пәндер бейіні бойынша)
Тілдік:
Халықаралық:
1. Coursera сертификаты. «Introduction to Psychology». May2. 2023. Yale University.
Кәсіби:
1. "Инклюзивті білім беру
моделі" SAVVY BUSINESS. Түркістан 04.06-14.06.2024.
(72
сағат)
2. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті. Сертификаты. ««Жоғары
мектепте тұлғаның кәсіби қалыптасуының педагогикасы мен психологиясы»
108-сағат» 08.06.2024ж
3. Ө.Жәнібеков атындағы ОҚПУ. Сертификаты. «Болашақ педагог мамандарды жаңа
форматта даярлаудың бағыттары» 12.01.2024ж.
Академиялық
емес тәжірибе: жоқ.
Кәсіби ұйымдарға мүшелік: кезең: жоқ
Марапаттар мен сыйлықтар: Кезең: атауы
- 2022 жылы Тарих
және педагогика факультетінің «Үздік тәлімгер»
атанды.
Қызмет
көрсету саласындағы қызмет: кезең: (мекеме шегінде және одан тыс)
Жарияланымдар мен презентациялар:
кезең:
(Соңғы бес жылдағы ең маңыздысы, білім беру бағдарламалары
мен оқытылатын пәндер бейіні бойынша бестен аспайтын Жарияланымдар) - атауы,
бірлескен авторлары (бар болса), жарияланған/тұсаукесер орны, күні.
1. Основные
особенности формирования социально-ориентированного поведения учащихся.
// “Международный
научный журнал АКАДЕМИК” № 1 (259), 2024 г. НОЯБРЬ, Астана 2024, 52-56. (Бірлескен авторлар: Оразимбетова
К.Ш.,Сыдыков М.Е).
2. Психолого-педагогические особенности инклюзивного образования на современном этапе.
// Materials of the X International Scientific-Practical Conference “Quality
Management: Search and Solutions”. In two volumes. Volume II – Austin (TX,
USA): Regional Academy of Management, 2024. – 346 p. 93-99. (Бірлескен авторлар: А.Д.Алдияров.,
А.З. Алипбек).
3. Т.Тәжібаев шығармаларындағы психологиялық мазмұн. //Қоғам және мемлекет қайраткері, психолог-ғалым
Т.Тәжібавтың 115 жылдығына арналған «АКАДЕМИК Т.ТӘЖІБАЕВ: ӨМІР ЖОЛЫ МЕН
ҚОҒАМДЫҚ-САЯСИ ҚЫЗМЕТІ» атты республикалық ғылыми-тәжірибелік конференциясының
ғылыми мақалалар жинағы. Шымкент-2024ж. 48-51бб. (Бірлескен авторлар: Үсіпбекова А.С).
4. Эмоционалды тәуелділікке бейім тұлғаның психологиялық шекарасы. //«Білім
берудегі харассмент: түсінігі, түсіндірмесі, шекарасы» ғылыми талқылау
материалдары. 110-116 бб. (Бірлескен авторлар: Әліпбек А.З., Умбеталиева А.М).
Жаңа ғылыми
әзірлемелер: (жаңа кәсіби,
тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің қысқаша тізімі, ғылыми немесе
тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердегі авторлық немесе бірлескен авторлық).