Т.А.Ә.:
Абдраманова
Нұрсұлу Шермаханбетовна
Білімі:
2003-2007 жылдар кезеңі. Педагогика
және психология.
2011-2012
жылдар Педагогика және психология білім магистрі
Ғылыми дәрежесі:
Кәсіби
біліктілігі: Педагогика және психология
бакалавры.
Жұмыс
тәжірибесі:
Академиялық:
Бұл ұйымдағы жұмыс: 18 жыл – барлығы. 18 жыл – жоғары оқу орындарында.
білім беру ұйымдарындағы бұрынғы жұмыс орындары:
-2007-2012 оқу
жылдары аралығында М. Әуезов атындағы Оңтүстік
Қазақстан мемлекеттің университетінде
«Жалпы психология» кафедрасында оқытушы;
-2012-2017 оқу жылдары аралығында М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттің
университетінде «Жалпы психология»
кафедрасының аға оқытушысы;
-2017 жылы 28
тамызынан күні бүгінге дейін Ө. Жәнібеков атындағы ОҚПУ-да «Психология» кафедрасының аға оқытушысы
Біліктілікті
арттыру:
Тілдік:
Халықаралық:
Кәсіби:
1. «Академиялык жазылым» 72 сағат.- Нұр-Сұлтан,2020.
2.«Эмоционалды интеллект және сыни ойлау» 72 сағат.- Алматы қаласы 2021.
3. INNOVATIVE APPROACHES TO INCLUSIVE EDUCATION“80 сағат. - Сер,ия, 2022.
4. «Педагогикалық менеджмент: білім беру процесін басқарудағы инновациялар» Әл-Фараби атындағы ҚҰУ «Табысқа жету жолы» педагогикалық және инновация орталығы. 108 сағат.-Алматы, 2023;
5. «Усиление потенциала педагогического образования KZEMP\QCBS-03». 72 сағат.-Шымкент, 2023.
6. «Жоғары мектепте тұлғаның кәсіби қалыптасуының педагогикасы мен психологиясы» Әл-Фараби атындағы ҚҰУ «Табысқа жету жолы» педагогикалық және инновация орталығы 108 сағат. – Алматы, 2024ж;
7. «Инклюзивті білім беру моделі» SAVVY BUSINESS.
72 сағат. Түркістан қ. 2024ж
Академиялық емес тәжірибе:
жоқ.
Кәсіби
ұйымдарға мүшелік: кезең: жоқ
Марапаттар мен сыйлықтар:
Қызмет көрсету
саласындағы қызмет: кезең: (мекеме шегінде және одан тыс)
Жарияланымдар мен презентациялар:
кезең:
(Соңғы бес жылдағы ең маңыздысы, білім беру бағдарламалары
мен оқытылатын пәндер бейіні бойынша бестен аспайтын Жарияланымдар) - атауы,
бірлескен авторлары (бар болса), жарияланған/тұсаукесер орны, күні.
1.Жоғары білім беру
жүйесіндегі «білім беру сапасы» ұғымының педагогикалық мәні мен маңыздылығы //Педагогика және
психология. Абай атындағы ҚазҰПУ Ғылыми-әдістемелік журналы.- Алматы, 2018, № 3
(59) 48-52 ( Бірлескен авторлар: Әліпбек А.З.,
Оразимбетова К.Ш. https://www.kaznpu.kz/docs/vestnik/seriya_ped_nauki/3_59_2018
2. 2. Жоғары оқу орындарының білім беру қызметтерінің сапасына сараптамалық талдау // Турция, 2019, 131-137 Бірлескен авторлар: Әліпбек А.З., Оразимбетова К.Ш. https://pps.kaznu.kz/kz/Main/FileShow2/143186/110/3/2174/0/
3. The
modernization processes of the service quality of entrepreneurial education of
Kazakhstan universities: Expert analysis About the Journal of
Entrepreneurship Education// Journal of
Entrepreneurship Education Volume 22, Issue 3, 2019 https://www.abacademies.org/articles/the-modernization-processes-of-the-service-quality-of-entrepreneurial-education-of-kazakhstan-universities-expert-analysis 8304.html
4. 4. Relevant Issues of Future Educational
Psychologists’ Readiness to Design Professional Activities in an Innovative
Educational Environment//
Volume 39, Issue 3 2024 Aliya Akimkhanova,Gulbakhyt Menlibekova, https://doi.org/10.1177/08295735241261308
5. 5. A Comparative Analysis of Academic Achievement
and Life Satisfaction Levels of Teacher Candidates in Türkiye and Kazakhstan |
Türkiye ve Kazakistan’daki Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı ve Yaşam Doyum
Düzeylerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi Bahar, H.H. Abdramanova, N.
Milli Egitim 2023, 52(237), страницы 389–408// https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1855402