Zhanibekov university logo
Image

Бастауышта оқыту әдістемесі

Кафедра Тарих және педагогика
Image

Калжанова Алтынай Кенжемуратовна

Калжанова Алтынай Кенжемуратовна

Білімі: жоғары,  Х.А. Ясави атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің Шымкент филиалы, мамандығы «Орыс тілі мен әдебиеті»

Мерзімі: 1990-1995 жж

Мерзімі: филология ғылымдарының кандидаты

Мерзімі: 2005 ж. РҒА Шетел тілдері институты, Мәскеу. Мамандық 10.02.19. – Тіл теориясы

Жұмыс тәжірибесі: 28

 Академиялық: 24

Осы ұйымдағы жұмыс: 10

Мерзімі: 2021 -  «Бастауыш оқыту әдістемесі» кафедрасының доцент м.а.

 Оқытылатын пәндер тізімі: Орыс тілін оқыту әдістемесі, Инновациялық технологиялар мен қашықтықтан оқыту әдістемесі, Көркем оқуды оқытудың теориясы мен әдістемесі, Сауат ашу мен жазуға үйрету әдістемесі.

Мерзімі: толық уақыт

Білім беру ұйымдарындағы бұрынғы жұмыс орындары:

 Мерзімі:

2017-2021 жж. – Орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының меңгерушісі, ОҚМПУ

2014-2017 жж. – «Бастауыш оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы, ОҚМПУ

2011-2012 – Мирас университеті, оқу-әдістемелік бөлімінің меңгерушісі

Оқытылатын пәндер тізімі: Орыс тілі, Орыс тілін оқыту әдістемесі.

2008-2010 – «Мирас» университеті,Тіл пәндері кафедрасының оқытушысы

Мерзімі: толық жұмыс күні.

2004 – 2008 – Мирас университеті педагогикалық институтының директоры.

1999-2004 жж. – Мирас университеті, тілдік пәндер кафедрасының орыс тілі мен әдебиеті пәнінің аға оқытушысы.

Академиялық емес:

 Мерзімі: «Мирас» ЮКЭТ колледжінің директоры

Мерзімі: 2012-2014 жж.

Мерзімі: толық

Жетілдірілген оқыту:

Мерзімі: 19.01.2024 БАК №240001 Сертификат «Заманауи білім беру технологияларын қолдану арқылы мұғалімдердің пәндік кәсіби құзыреттілігін дамыту».

Кәсіби ұйымдарға мүшелік:

- атындағы Халықаралық Мариин академиясының Қазақстан Республикасы Оңтүстік Қазақстан облыстық филиалының толық мүшесі. М.Д. Шаповаленко, Мәскеу (2022.06. обл. No 909-2022).

- Avrasya sosyal ve ekonomi araştirmalari dergisi (asead) eurasian journal of social and economic research (Ejser) журналының редакциялық алқасының мүшесі, Түркия, Анкара

Мерзімі: 2022

Марапаттар:

Мерзімі:

Қызмет көрсету саласындағы қызмет:

 Мерзімі: (мекеме ішінде және сыртында)

Жарияланымдар мен презентациялар:

- Methodological system for the formation of meta-subject skills of primary school students in the context of STEM education/ CURRICULUM, INSTRUCTION, AND PEDAGOGY article Front. Educ., 13 May 2024 Sec. STEM Education  Volume 9 - 2024 | https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1340361

Frontiers | Methodological system for the formation of meta-subject skills of primary school students in the context of STEM education (frontiersin.org)

- Trilingual education in Kazakhstani universities: Use of Kazakh, Russian and motivation towards learning English/ Issues in Educational Research by the Institutes for Educational Research in NSW, SA and WA/30(4), 2020/ Scopus

- Ассоциативті эксперименттер материалдарындағы субъектілердің ұлттық мәдениеті мен тілдік санасының ерекшеліктері / «Қазақстанның ғылымы мен өмірі» халықаралық ғылыми журналы, №6/3, 2020 ж. Алматы

- Түстік терминдер мен эмотивтердің тітіркендіргіштерінің кросс-ассоциациясы: гендерлік аспект / «Мәскеу халықаралық академиясы»

Теориялық және қолданбалы зерттеулердің ғылыми журналы. Жылына екі рет шығады. Журнал материалдарын көшіруге тек редакцияның келісімімен ғана рұқсат етіледі. Редакцияның мекенжайы: Мәскеу, көш. Новомосковская, 15а/2020/RINC

- Collaborative learning as a method of socialization of students/ astana 1. uluslararasi hukuk ve sosyal bilimler sempozyumu 13-14 kasım 2022 kemer/antalya

-Modern approaches to professional activity of the teachers in education/ avrasya sosyal ve ekonomi araştirmalari dergisi (asead) eurasian journal of social and economic research (Ejser), Türkiye, Ankara, 2023

Жаңа ғылыми әзірлемелер:

-Авторлық күш 2024 жылғы «24» мамыр No46361

Бастауыш сынып оқушыларына арналған әдеби оқу сабақтарында топтық жұмыс

-Авторлық күш 2024 жылғы «24» мамыр No46360

Бастауыш сыныптағы орыс тілі сабағында ойын технологтары

- Авторлық күш 2024 жылғы «24» мамыр No46359

Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамытуға арналған дидактикалық ойындар