Калжанова Алтынай Кенжемуратовна
Білімі: жоғары, Х.А.
Ясави атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің Шымкент филиалы,
мамандығы «Орыс тілі мен әдебиеті»
Мерзімі: 1990-1995 жж
Мерзімі: филология ғылымдарының кандидаты
Мерзімі: 2005
ж. РҒА Шетел тілдері институты, Мәскеу. Мамандық 10.02.19. – Тіл теориясы
Жұмыс тәжірибесі: 28
Академиялық: 24
Осы ұйымдағы жұмыс: 10
Мерзімі: 2021 -
«Бастауыш оқыту әдістемесі» кафедрасының доцент м.а.
Оқытылатын пәндер
тізімі: Орыс тілін оқыту әдістемесі, Инновациялық технологиялар мен қашықтықтан
оқыту әдістемесі, Көркем оқуды оқытудың теориясы мен әдістемесі, Сауат ашу мен
жазуға үйрету әдістемесі.
Мерзімі: толық уақыт
Білім беру ұйымдарындағы бұрынғы жұмыс орындары:
Мерзімі:
2017-2021 жж. – Орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының
меңгерушісі, ОҚМПУ
2014-2017 жж. – «Бастауыш оқыту әдістемесі» кафедрасының
аға оқытушысы, ОҚМПУ
2011-2012 – Мирас университеті, оқу-әдістемелік бөлімінің
меңгерушісі
Оқытылатын пәндер тізімі: Орыс тілі, Орыс тілін оқыту
әдістемесі.
2008-2010 – «Мирас» университеті,Тіл пәндері кафедрасының
оқытушысы
Мерзімі: толық жұмыс күні.
2004 – 2008 – Мирас университеті педагогикалық
институтының директоры.
1999-2004 жж. – Мирас университеті, тілдік пәндер
кафедрасының орыс тілі мен әдебиеті пәнінің аға оқытушысы.
Академиялық емес:
Мерзімі: «Мирас»
ЮКЭТ колледжінің директоры
Мерзімі: 2012-2014 жж.
Мерзімі: толық
Жетілдірілген оқыту:
Мерзімі: 19.01.2024 БАК №240001 Сертификат «Заманауи
білім беру технологияларын қолдану арқылы мұғалімдердің пәндік кәсіби
құзыреттілігін дамыту».
Кәсіби ұйымдарға мүшелік:
- атындағы Халықаралық Мариин академиясының Қазақстан
Республикасы Оңтүстік Қазақстан облыстық филиалының толық мүшесі. М.Д.
Шаповаленко, Мәскеу (2022.06. обл. No 909-2022).
- Avrasya sosyal ve ekonomi araştirmalari dergisi (asead)
eurasian journal of social and economic research (Ejser) журналының редакциялық
алқасының мүшесі, Түркия, Анкара
Мерзімі: 2022
Марапаттар:
Мерзімі:
Қызмет көрсету саласындағы қызмет:
Мерзімі: (мекеме
ішінде және сыртында)
Жарияланымдар мен презентациялар:
- Methodological
system for the formation of meta-subject skills of primary school students in
the context of STEM education/ CURRICULUM, INSTRUCTION, AND PEDAGOGY article
Front. Educ., 13 May 2024 Sec. STEM Education Volume 9 - 2024 | https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1340361
- Trilingual
education in Kazakhstani universities: Use of Kazakh, Russian and motivation
towards learning English/ Issues in Educational Research by the Institutes for
Educational Research in NSW, SA and WA/30(4), 2020/ Scopus
- Ассоциативті эксперименттер материалдарындағы
субъектілердің ұлттық мәдениеті мен тілдік санасының ерекшеліктері /
«Қазақстанның ғылымы мен өмірі» халықаралық ғылыми журналы, №6/3, 2020 ж.
Алматы
- Түстік терминдер мен эмотивтердің
тітіркендіргіштерінің кросс-ассоциациясы: гендерлік аспект / «Мәскеу
халықаралық академиясы»
Теориялық және қолданбалы зерттеулердің ғылыми
журналы. Жылына екі рет шығады. Журнал материалдарын көшіруге тек редакцияның
келісімімен ғана рұқсат етіледі. Редакцияның мекенжайы: Мәскеу, көш.
Новомосковская, 15а/2020/RINC
- Collaborative
learning as a method of socialization of students/ astana 1. uluslararasi hukuk
ve sosyal bilimler sempozyumu 13-14 kasım 2022 kemer/antalya
-Modern approaches
to professional activity of the teachers in education/ avrasya sosyal ve
ekonomi araştirmalari dergisi (asead) eurasian journal of social and economic
research (Ejser), Türkiye, Ankara, 2023
Жаңа ғылыми әзірлемелер:
-Авторлық күш 2024 жылғы «24» мамыр No46361
Бастауыш сынып оқушыларына арналған әдеби оқу
сабақтарында топтық жұмыс
-Авторлық күш 2024 жылғы «24» мамыр No46360
Бастауыш сыныптағы орыс тілі сабағында ойын
технологтары
- Авторлық күш 2024 жылғы «24» мамыр No46359
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілін дамытуға
арналған дидактикалық ойындар