Зерттеуінің аты: The
Functional and Semantic Category of Appeal as
a
Linguistic Tool in Political Propaganda Texts (in the
Example of the English Language)
Зерттеудің пайдасы: Зерттеу медиакеңістікте тиімді саяси коммуникация үшін апелляцияның лингвистикалық құралдарын жүйелі талдау қажеттілігіне байланысты өзекті болып табылады және оның нәтижелері апелляциянің функциялары туралы идеяларды қалыптастыруға, аудиторияға әсер ету стратегияларын таңдауға және осы білімді лингвистикада, медиада, әлеуметтік желілерде және машиналық оқыту технологияларында қолдануға ықпал етеді.
Зерттеудің қысқаша сипаттамасы: Мақалада британдық және американдық БАҚ мысалдарын пайдалана отырып, саяси үгіт-насихаттың ағылшын тіліндегі мәтіндерінде қолданылатын тілдік аппеляция құралдары талданады. Мақалада апелляцияның функционалдық-семантикалық сипаттамалары, олардың жіктелуі, оның ішінде императивтер (ерікті және еріксіз) және олардың әртүрлі үгіт-насихат түрлерінде - ақ, сұр және қара қолданылу ерекшеліктері қарастырылады. Мәтін мен аудитория арасындағы өзара әрекеттестіктің коммуникативтік жағына, сондай-ақ қоғамдық пікірді қалыптастырудағы аппеляциялық стратегиялардың рөліне ерекше назар аударылады. Мақаланың материалдары сөйлеу әсерін талдау, коммуникация стратегияларын зерделеу және бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде және цифрлық технологияларда ақпаратты ілгерілету тәсілдерін әзірлеу үшін пайдаланылуы мүмкін.
Зерттеу мақаласына сілтеме: https://link.springer.com/article/10.1007/s11196-024-10115-5
Ғалымның университет сайтындағы профиліне сілтеме: https://zhanibekov.edu.kz/