Зерттеуінің аты: Exploring university students’ misconceptions of the kinetic molecular theory of gases: A study from Kazakhstan
Зерттеудің пайдасы: Молекулалық физиканы оқытудағы қателіктерді ұғыну
Зерттеудің қысқаша сипаттамасы: Бұл зерттеу университет студенттерінің қазақстандағы газдардың кинетикалық молекулалық теориясы (ҚМТГ) туралы тұжырымдамалық түсінігі мен қате түсініктерін зерттейді. Нәтижелер термодинамикалық жүйелердегі молекулалық қозғалыс, газ қысымы, энтропия және температураның өзгеруі туралы айтарлықтай қате түсініктерді көрсетеді. Мысалы, оқушылардың 81,2% - ы энтропия туралы дұрыс емес түсініктерді көрсетті, ал 80,3% - ы адиабаталық процестер кезінде температураның мінез-құлқын дұрыс түсінбеді. Жоо-ға қатыстылығы мен баға деңгейіне байланысты үлгерімде статистикалық маңызды айырмашылықтар байқалды. Бұл зерттеу молекулалық және термодинамикалық физикадағы қате түсініктердің сақталуын көрсетеді, бұл локализацияланған және интерактивті оқыту стратегияларының қажеттілігін көрсетеді. Бұл тұжырымдар Орта Азиядағы физика білімі бойынша әдебиеттер санының өсуіне ықпал етіп, аймақтағы оқу бағдарламаларын әзірлеу және мұғалімдерді даярлау бойынша ұсыныстар береді.
Зерттеу мақаласына сілтеме: https://doi.org/10.29333/ejmste/15957
Ғалымның университет сайтындағы профиліне сілтеме: https://profiles.stanford.edu/stanleyqi